Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at Opret 4 wordpress mapper på dandomain

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Opret 4 wordpress mapper på dandomain
opret 3 stk. wordpress på 3 forskellige. domæner hos dandomain
1 opret en som undermappe til stripdanmark ,

Alle 3  skal ligge på  forskellige mapper
Jeg har købt det med gratis dns så de skal pege alle samme på 4 forskellige mapper , med gratis dns url redigering til mapperne
ønsker kun denne løsning

Themes og design er lavet det ligger på stripdanmark.dk kontrol panel i wordpress themes

Skriv gerne i tråden vedr. spørgsmål

E-mail vedr. tilbud eller spørgsmål admin@stripdanmark.dk

Venlig hilsen

Mikael Christiansen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave det der for 4000kr per Wordpress opstilling :=)

Kontakt mig gerne på mmc@specialhosting.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne meget godt tænke mig flere tilbud , end  1 tilbud ,  inden jeg beslutter mig for hvem der skal lave denne opgave , der vil løbende også være tillægs opgaver løbende , omkring søgeord optimering mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har mere end 4 års erfaringer i at håndtere open source løsninger som f.eks. phpBB, WordPress, OpenX m.m. for vores kunder. Vi kan håndtere opsætning, rettelser m.m. Vi vil derfor godt kunne håndtere den opgave, som du lister.

Vores udviklingskontor ligger i Indien, men man går ikke på kompromi med kvaliteten eller har et stort overhead i forhold til kommunikationen, da alle vores projektledere har minimum 4 års erfaringer med danske projekter. Man får dermed adgang til eksperter, men til en outsourcing pris. Vores timepriser starter ved 125 kr. i timen.

Jeg kan sætte dig i kontakt med vores projektleder, som har erfaring med WordPress. Han vil kunne sætte sig ind i opgaven og derefter komme med et helt præcist tilbud. Altsammen helt uforpligtende. Det vil også give dig en fornemmelse af, hvordan kommunikationen foregår.

Du får projektlederen på Messenger, e-mail, Skype og med et dansk telefonnummer. Så den eneste forskel i forhold til en dansk projektleder er sproget, at alt kommunikeres på engelsk, samt at det ikke lige er så let at mødes. Kulturforskellen er ikke et problem, da projektlederne har arbejdet med danske kunder i mange år.

Jeg håber, at du er frisk på at prøve det af. Endelig send en e-mail (jacob@eruditesoft.com) eller ring (69606964), hvis du har spørgsmål, eller skriv her i tråden.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er opgaven intet med design at gøre den er ligetil , det er ud lukket installere en wordpress , og  pege domæner på en mappe med gratis dns så det store skal der ikke kommunikeres , med jeg har kun 10 klasse engelske og bestod kun lige , så jeg er  lidt bange for at kommunikere kun på engelske selv om opgaven er ekstrem ligetil og ikke så kompliceret

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig kan du snakke Dansk med :P

 

Mine priser var uden design, normalt tager jeg 5k. når det er inkl. tilpasning af et template, eller hurtig design af et nyt. Men du skal selvfølgelig være velkommen til at vente, vi kunne bare have været færdige nu ;) :P

 

Kan i hygge jer og ha en fed weekend :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

16.000 kr. er omkring hvad jeg får udbetalt på 2 måneders , arbejde lige nu da jeg får løn der ligger omkring hvad flertallet tjener i Danmark, så om det går en uge mere og jeg bare spare 2000 kr. er det rigtigt mange penge for mig , så vidste jeg kan få en der lave ligeså godt og spare lidt penge venter jeg gerne en weekend eller 2 Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også kunder, som kommunikere på dansk gennem Google Translate. Du skal være forberedt på, at det tager mere af din tid, end hvis du tog en dansk programmør, eller kunne køre kommunikationen direkte på engelsk. Det er dog ingen hindring i at kunne outsource.

5.000 kr. er cirka en programmør hos os på fuld tid i en uge og dine opgaver lyder til at let kunne overståes på en uge. En projektleder ville dog først skulle give et endeligt estimat omkring prisen.

Hvis midlerne er knap, så tror jeg du vil få rigtig meget ud af outsourcing.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jacob

Har tilsendt en e-mail til dig skriv vis du ikke får den .

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)