Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

råd til oscommerce søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg har prøve og rode lidt med oscommerce  og har funde et tema jeggerne vil have lagt ind men kan ikke finde ud af det er her en der kan hjælp emed og forklare mig hvordan jeg gør

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Schluter

Prøv at kig på www.openforum.dk samt www.oscommerce.com - På begge sites findes foraer, hvor webshopejere giver råd til programmering i OsCommerce... Umiddelbart er det dog ikke sådan lige til at uploade et tema, da du først skal designe infobokse, stylesheet.css, topbanner, bund, product_listing m.v.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har hente et tema til det

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være en stor opgave at få et tema eller design til at spille i osCommerce.

Det tager i gennemsnit 5 fulde arbejdsdage for mine programmører at installere et 100 % "custommade", i osCommmerce, zencart, osCmax etc. (ca. 3000 kr.)

Vil du nøjes med et færdigt template kan det gøres på en dag, men der vil stort set altid være småting som skal rettes efterfølgende.

 

Jimmy

 

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har funde et færdig tempel som bare skal liggens ind på sidne

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en prof til at gøre det, det giver det bedste resultat... Og det kostet ik alverdens!

Mangler du en, kender vi flere der kan fixe det til en god pris.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som de andre siger, glem alt om at installere et tema, det er det mest tåbelige slavearbejde!

Køb et template på www.templatemonster.com - der har jeg købt flere udemærket designs og prisen ligger på max 5-700 for de dyre og helt ned til 300-400.

Derudover vil jeg slet ikke anbefale oscommerce, det er fx. et HELVEDE uden lige at opgradere en ældre oscommerce version til en ny. Fordi du selv skal ind og ændre i koden.

Jeg vil personligt anbefale dig at prøve magento! Det er sværere at sætte op selv, men når du begynder at få forståelse for magento og se dets muligheder vil du aldrig fortryde det. Desuden er magento i et fremtidigt perspektiv en bedre løsning en oscommerce.

Mvh

Nicolai

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)