Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producenter i kina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har virkelig været rundt på nettet for at finde producenter af beklædning i kina. Jeg kan finde en masse mellem handlerer men ikke nogen producenter.

Nogen som kender til sider på nettet hvor man kan finde producenter. ?

Eller måske en som kender en producent af Cap´s i kina ?

Thomas

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

alibaba er et fremragende sted at starte. Jeg vil dog lige gøre dig opmærksom at der kan være "scams" imellem, så det er vigtigt at være kritisk og måske påtænke en tur til Kina, hvis det er et stort projekt eller ikke-standardvarer som du overvejer at gå i gang med. Som alternativ til alibaba er der også siden www.chinasuppliers.globalsources.com Du skal dog være opmærksom at mange producenter ikke kommunikere direkte med kunderne og derfor handler med mellemhandlere. Selv om de selvfølgelig skal have deres margin, er det også en fordel for dig mht. kvalitet osv.

Held og lykke

C

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

jeg kom lige i tanker om at der også er forskellige messer i Kina udelukkende med beklædning. Hvis det er et større projekt ville det helt klart være at foretrække at deltage i sådanne messer. Jeg kender ikke præcis navnene, men de kan findes ved at google lidt. Hvis du søger andet end beklædning kan jeg anbefale canton fair i Guangzhou, som jeg selv deltog i sidste år. Den er simpelthen enorm og foregår 2 gange om året. Det er så vidt jeg ved den største messe i Kina.

dbh.

C

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

canton er okay

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack,

prøv at uddybe lidt hvis du har en mening eller har deltaget i messen. Nyhedsværdien i sådan et indlæg er begrænset og må indrømme at det er lidt irriterende når man abonnerer på tråden.

dbh

C

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C

Vi har selv gået med ideen om at besøge sådan en messe,men har aldrig fået taget os sammen,vi er dog ved at have så mange forskellige produkter nu. og tror derfor tiden er inde til at besøge den messe du beskriver, ved du hvornår den finder sted næste gang??

mvh

Henning 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

du kan tjekke hele programmet  her. Messen foregår over 3 faser og jeg kan se at næste gang er i oktober. I skal ind på hjemmesiden og forespørge om en invitation som køber.

Det er også en god idé at overveje overnatningsmuligheder i god tid, da hotel priserne er helt ekstreme i denne periode i Guangzhou. Derudover vil jeg anbefale jer at hyre en kinesisk tolk, da dette vil fremme kommunikationen væsentligt (hvis i ikke allerede har en i firmaet som kan snakke mandarin/cantonese). Det skal dog nævnes at messen er for udlændinge og derfor er det MAX tilladt at have en kineser med per invitation. Der var en del som havde problemer med dette sidste år. Til sidst vil jeg anbefale jer at planlægge i detaljér hvad målet er med messen; ellers mister man nemt overblikket.

dbh

C

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

til C.

Jeg fik skrevet noget sludder *sorry* der for rettede jeg indlæget ..
mens tiden var ti det, da en tråd aldrig bliver slettet her ;-)

Jeg var der sidste år, kunne ikke få min kinesiske ven med ind,
fik at vide de krævede oversøisk pas som var minst 6 måneder gammelt,
så ingen fast boende kinesere kunne komme ind så jeg fulgtes med en
oversøisk kineser som vi kender, hun har pas fra australien

Det de tydeligvis er bange for er... udstillerne betaler mange penge for at være der,
så de vil ikke ha nogen ind som kan fortælle det er for dyrt og at man kan gøre en
bedre handel et andet sted .. just my 10 cents

Canton Fair bliver afholdt 2 gange om året omkring april/maj og oktober
der er 2 messehaller 2 forskelige steder i byen, den nye hal og den gamle
bruger de stadig.. klart en oplevelse og godt der er mac d, ikke alt mad er særlig
lækker....

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack,

det er bare orden :)

Ja, de kinesere er nogle gange lidt svære at blive kloge på. Der skulle dog ikke være nogle problemer i at få en fastboende kinseser med ind, hvilket jeg selv gjorde og kender flere andre tilfælde. Problemet er bare hvis det bliver mere end én og hvis det er forskellige du vil have registreret over flere dage. Jeg har dog kun deltaget i messen i den nye hal.

Tror der er mange grunde til at de ikke vil have kinsere ind og du har helt sikkert fat i noget. Regeringen er naturligvis også interesseret i så meget export som overhovedet muligt og har gjort en del de sidste år for at forbedre handelsbalancen.

Må også indrømme at det blev Mac D for mit vedkommende, men ellers er der flere gode sushi restauranter rundt omkring i byen hvis man magter dette efter en hård dag :)

God weekend

C

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)