Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Store ændringer på Karma Point

Side 7 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis vi i virkeligheden alle er så ligeglade med karmapointene - hvordan kan det så være, at denne tråd nu er 6 sider lang?

Hvorfor er det vigtigt at diskutere noget, som er ligegyldigt?

mvh Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hvis vi i virkeligheden alle er så ligeglade med karmapointene - hvordan kan det så være, at denne tråd nu er 6 sider lang?

Hvorfor er det vigtigt at diskutere noget, som er ligegyldigt?

mvh Hans

God pointe, Hans  Yes 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hvis vi i virkeligheden alle er så ligeglade med karmapointene - hvordan kan det så være, at denne tråd nu er 6 sider lang?

Hvorfor er det vigtigt at diskutere noget, som er ligegyldigt?

mvh Hans

Jeg synes du drager en meget forhastet konklussion på baggrund af nogle ganske få udtalelelser. Der er jo mange flere brugere af Amino end dem der har kommenteret her og dertil kommer alle dem der slet ikke er registreret endnu og som måske har allermest gavn af den guide som points kan være.

Derudover synes jeg da netop at flere - både her og andre steder på Amino, netop har brokket sig over det åbenlyse snyd og misbrug der har været med points. Det synes jeg da ikke tyder på at folk er ligeglade.

Så, jeg kan ikke helt følge din konklussion, Hans :)

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, hvor klager jeg? har lige mistet 20 point, det kan da ikke være rigtigtStick out tongue

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Hvis vi i virkeligheden alle er så ligeglade med karmapointene - hvordan kan det så være, at denne tråd nu er 6 sider lang?

Folk udtrykker deres mening om hvor ligegyldig deres Karma er og de forsøger at overbevise Amino Crew til at fjerne Karma. Men den skumle bagside ved at folk skriver herinde er for at få mere Karma. Jo mere de skriver jo mere Karma får de. Så når nogle siger "jeg er ligeglad med Karma" så er der andre der straks forsøger at score lidt mere Karma ved at sige "ja det er jeg også". Selv erfarne brugere herinde score en del Karma ved små korte beskeder men alligevel så beholder Amino Karma for at få folk til at blive på sitet og komme med gode råd og spørgsmål som alle kan forholde sig til. Derudover er der jo også en vis prestige ved at få flere og flere Karma da man så bliver betragtet som "gammel" selvom alder er et vidt begreb. Vi kan bare se på menneskets alder kontral jordens alder. Der vil den tid som menneskeheden har forbrugt på jorden være et punktum i en forholdsvis tyk bog. Så hvad betyder det i forhold til Karma? Ikke en dyt. Karma er blot en "ting" som der ikke kan bruges til noget fordi vi ikke kan veksle den til Amino-krus eller Amino-musemåtte. Selv kunne jeg godt tænke mig Amino-sengetøj så man kan "så i seng med Amino", selvom konen nok vil blive lidt mopset over det.

Og nu er det vist tid til en kop (kande?) kaffe.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Og nu er det vist tid til en kop (kande?) kaffe.

Jeg vil også have en kop karm.... øhhh kaffeBig Smile

mvh Hans

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig der bruger amino for lidt eller hvad kan man bruge disse point til ?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg synes du drager en meget forhastet konklussion

Jeg konkluderer faktisk ikke.
Jeg tog et hurtigt kig ind i mig selv og undrede mig over det, jeg så:
På overfladen er jeg bedøvende ligeglad med, hvilket karmapointtal, der står under min profil - omvendt nyder jeg meget, når folk anerkender den hjælp, jeg giver. Hvis jeg inderst inde havde været helt ligeglad med aminokarma, ville jeg nok ikke engang have åbnet tråden, vel?

mvh Hans

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Så er andet trin af operation "Fair Karma" gennemført.

Med bagudvirkende kraft, giver:

1 stjerne minus 8 point
2 stjerner minus 4 point
3 stjerner 0 point
4 stjerner 4 point
5 stjerner 8 point

Med andre ord arbejder Amino nu også med negative stjerner.
Jeg har mistet godt halvdelen af mine point og jeg har set brugere der har mistet 75 %.

Ideen er at man ikke skal belønnes for en negativ rating.

Jeg vil holde øje med systemet og sikkert fintrimme det endnu mere.

Dbh Martin

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Er blevet sablet ned med 60%..
Så mistede jeg da enhver interesse i de karma point. Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 7 ud af 13 (128 indlæg)