Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er spejlblank i forretningsplaner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har åbnet et firma med webdesign, og har i den forbindelse kommet rimeligt fra start. Jeg skal så sige at jeg er ikke tynget af og skulle skaffe løn til min selv da jeg har fået det som fleksjob i eget firma, men derfor kan jeg ikke ligge på den lade side, hvilket jeg heller ikke gør. Jeg vil så gerne udarbejde en plan for mit firma som jeg kan bruge til møde med det offentlige.

Er der nogen der kender til at lave sådan en plan som kan give mig et par gode råd om hvordan det gøres

Mvh Henning Larsen

www.opti-web.dk

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg ved ikke om du kender siden, men hvis du er helt blank så vil jeg foreslå at du hopper en tur ind på StartVækst.dk og roder rundt.

Der er massere af gode ting som du kan kigge på! Også direkte opskrifter på hvordan du laver en foretningsplan!

 www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Holte
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning.

Der er som tidligere nævnt i tråden det vældig gode initiativ StartVækst. Derinde kan du finde rigtig gode muligheder for at få hjælp og råd fra dygtige og engagerede medarbejdere.

Hvis du mener, du har brug for mere end råd, vil jeg råde dig til at kontakte en erhvervsrådgiver eller revisor for nærmere drøftelse. Tag en uforpligtigende snak med dem om dine muligheder og behov og find dig en god sparringspartner, så du finder ud af, hvilke mulgiheder du har for at arbejde fremadrettet med din nye virksomhed og hvordan din forretningsplan bør reflektere dette.

Du kan evt. prøve at kontakte os på

Web: www.firmakontoret.dk

Mail: info@firmakontoret.dk

Tlf: 88 16 44 44

 

Held og lykke med forretningsplanen...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)