Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykker og Kunst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det billige at importere smykker og kunst

Evt et hjemmeside adresse søges

 

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det kan du gøre i Indien, du kan oprette dig hos os på lagervarer.dk og melde dig ind i denne gruppe så hjælper vi dig.

Vi har på Lagervarer.dk i dag indgået et samarbejde med en af Indien største agenter inden for export fra indien.

Han vil løbende, næsten dagligt sende information og billeder af produkter, fra restpartier, og lign som så kan købes for en slik.

Vi har oprettet en gruppe under vores forum, som hedder import fra indien, og hvis du melder dig ind i den vil du kunne byde ind med hvilke varer du kunne tænke dig, eller ønsker til varer som han skal finde.

Denne gruppe vil være en stor fordel for os alle da vi ved at købe i fællesskab, kan opnå store rabatter både ved varekøbet, og ved fragt.

Klik herunder for at se gruppen og opret dig som bruger på Lagervarer.dk alt er gratis hos os.

http://lagervarer.dk/forum/grupper/import-fra-indien 

Hilsen

Henrik Larsson

 

Hilsen

Henrik Larsson

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Man kan i hele østen og på mange hjemmesider finde smykker kunst etc. men det som er vigtigt at man finder de rigtige leverandørere man kan stole på.

Jeg har siden 1986 arbejdet med import fra østen i mange forskellige sammenhænge og har prøvet at handle i mange forskellige lande men har nu valgt at fokuserer på Indien.

Idag arbejder jeg med import og eksport til Indien, jeg hjælper virksomheder med at finde de vare de søger men ikke kun varen er vigtig men også det rigtige match med leverandøren.

Hvis du har lyst til at få en snak om import er du velkommen til at kontakte mig så kan jeg vurderer om det er noget jeg kan hjælpe med.

Jeg arbejder sammen med en stor indisk virksomhed der har egen produktion inden for mange områder, vi har kunder i alle størrelser fra Ikea til mindre import virksomheder

Med venlig Hilsen

Claus B Petersen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Har du evt hjemmside, hvor jeg kan se vare.

Helle

 

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Nej det har jeg ikke, jeg skaffer billeder og priser på produkter der er i den katagori du søger så kan du vælge der fra.

EKS. hvis du siger du kikker efter tørklæder så finder jeg 20 forskellige eller flerer mønstre farver og dender dig billder og priser.Jeg er direkte hos producenterne og ikke hos grossisterne i Indien, jeg ved det kan virke lidt uoverskueligt at man ikke kan få en hjemmeside at kikke på, men i de fleste tilfælde laver vi de produkter som kunden efterspørge og som passer til deres kunder og marked.

Vi har lige lavet en del tæpper dem kan du se nogle af på www.massimo.dk , vi laver mange lamper og skærme til Ikea, alle deres broderese skærme producere vi.

Jeg vi har også solgt en del oliebilleder til grossister.

Så kort sagt send mig et par ord om hvad du søger og i hvilke mængder så kan jeg sende lidt informatio.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg svare lige senere, da jeg skal til og ud af dør

 

Helle

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)