Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find personer, skab kontakter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg opretter denne tråd som en tråd hvor folk generelt kan lede efter personer med specifikke eller generelle kvalifikationer. Jeg kunne derfor også have valgt at kalde den for ”Iværksætterens dating tråd” ;-)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg har oprettet tråden må jeg jo også hellere komme med første udspil! Here we go:


Min Baggrund


Jeg har valgt at sige mit gode chefjob op for at blive projektmager og iværksætter. Pt. er jeg ved at lægge sidste hånd på en forretningsplan, som snarligt skydes afsted. Jeg forventer inden for kort tid at have lukket en aftale om finansiering, hvorefter der ansættes en direktør, som skal føre depechen videre (forretningsidéen er god, men jeg har ingen erfaring indenfor området – derfor ansættes en direktør fra start).



Derfor står jeg nu og skal igang med nye, innovative projekter og søger derfor andre personer, der står i samme situation.



Profil


Mine erfaringer


- Med 10 års erfaring i baggagen er jeg en projektleder med sikker hånd


- Jeg har i 5½ år arbejdet som mangement konsulent


- Jeg har haft fornøjelsen af at være 3 år i mediebranchen


- Jeg har rådgivet større virksomheder i opstart af nye forretningsområder, rådgivet ledere på alle niveauer og drevet effektivierings- og internetprojekter med gode resultater


- Jeg har etableret utallige forretningsplaner og kender dette game indgående


- Jeg er ikke-teknisk funderet – har en handelshøjskole baggrund og dermed en forretningsmæssig indfaldsvinkel til produkter, forretning mv.


 


Mine nøgleord


- Dreven projektleder


- Udpræget holdspiller der ved at de bedste resultater skabes sammen


- Velstruktureret


- Skarp analytiker


- Præsentationsstærk


- Socialt intelligent


- Udadvendt


- Vandt til at begå mig på alle niveauer – også overfor finansielle investorer


 


Mine umiddelbare interesseområder


- Jeg har pt. et sultent blik på online reklamemarkedet og har nogle idéer til hvorledes nye, forbedrede reklameformer og infrastruktur (til online reklamer) kan skabes (vil ikke være mere specifik her)


- Jeg har tillige en idé om at skabe en online undergrundsbevægelse, der skal skubbe kraftigt til specifikke brancher (vil ikke være mere specifik her)


- Jeg er generelt interesseret i at bidrage til etablering af nye forrretninger, men ser selvsagt gerne at de er relativt innovative og har et vist potentiale.


 


Er der ligesindede som eventuelt vil være interesseret i at sparre på idéer? Eller sidder du med en idé som du har vanskeligt ved at få ud over rampen? Eller har du erfaring fra et af de store reklamenetværk? Eller har du en helt anden grund ti

Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Jeg har sendt dig en "pm" men vil alligevel skrive lidt i det offentlige også.

Du lyder til at være en spændende herre..

Jeg er selv yderst iderig, men mangler til tider en partner at sparre med eller ihvertfald én, som kan hjælpe mig med at realisere nogle af de mange gode ideer. Jeg er pt. bosat i Sydspanien, hvor jeg sælger boligprojekter.. Det er en hård branche, hvorfor jeg konstant er i tænkeboks for at finde måder, hvorpå jeg kan adskille mig - mit næste skridt inden for denne branche bliver et par store projekter i Montenegro.

Som person interesserer jeg mig meget for personlig branding, og samtidig fokuserer jeg meget på at levere et godt førstehåndsindtryk samt en positiv og stærk udstråling. Jeg lever et anderledes liv men har heldigvis hjemmefronten på plads, da min kæreste er en stor støtte, som har affundet sig med at leve en anderledes iværksætter-tilværelse, som til tider kan være hård og sparsom.

Jeg elsker at gøre tingene en anelse anderledes, og jeg er meget fascineret at internettets mange muligheder.. jeg har ikke megen erfaring på området, men researcher meget og suger alt til mig, og forsøger derefter at omsætte de mange indtryk til brugbare ideer og strategier..

Nøgleordene for alt, hvad jeg foretager mig er økonomi, omtanke, handlekraft og beslutsomhed.. Jeg elsker at sælge og at udvikle projekter, som bare er en anelse bedre og mere gennemarbejdede end alle de andre på området.. Jeg hader at se, at andre tager til takke med det næstbedste og stiller sig tilfredse med middelmådighed!

Det er sjovt, at du skriver det med en "undergrundsbevægelse".. jeg har selv arbejdet på ide om et "hemmeligt" netværk, som skulle gøre tilværelsen bare en smule mere spændende for de danskere, som konstant stiler efter action og spænding i hverdagen!

Jeg er 26 år, og har ikke nået en brøkdel af de ambitioner, jeg har... jeg vil videre videre videre! Jeg er altid på arbejde, da min hjerne konstant arbejder på højtryk. Jeg ser ideer og muligheder i alt.. det er irriterende, men jeg forsøger at vende det til en styrke!

Jeg håber at høre lidt mere fra andre ligesindede!

Martin S.

Tilmeldt 22. Jun 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg er 39 år og har starte importvorksomhed op af vare fra fjernøsten for ca 2 år siden, i den forbindelse er jeg lige netop blivet Agent for et lingerie firma, hvor jeg ser et stort pontitalle.

 

Kan og vil du Thomas evt lave sparring vedr markedsførring...... Skal sige at alt mit salg primært har foregået via Internet Auktioner i Norge og Denmark. Første år var der et overskuds grad på 57% ved en omsætning på 507.000 kr. Dette var ved siden af mit arbejde i Amtet.

 

Hilsen Jørgen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)