Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne anbefale Alexander Spliid. Han er super dygtig og super cool. Du kan fange ham på alexanderspliid@hotmail.com. Hils fra Malte :)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin S. Heiselberg:

...såfremt det er mig, så indgår vi en kunde-aftale...

De Bedste Hilsner
Martin

Jeg kan godt lide din fremgangsmåde og metodik i det indlæg, du har skrevet. Det virker reelt og så syntes jeg det er fint, at du "melder dig udenfor" konkurrencen på noget så vigtigt (efter min mening) som et logo Yes

PS! Jeg står ikke lige og skal bruge et logo, så det var altså kun lidt fredags-ros fra min side Wink

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop startet min egen grafiske virksomhed efter ca. 8 år i branchen og søger i den forbindelse nye kunder! Smile

Hvis du sender mig din mail adresse vil jeg meget gerne sende dig nogle af de ting jeg har lavet tidigere og sende dig et tibud på dit logo.

Håber at høre fra dig,

mvh,

Lise Egeskov

le@spector.dk

Grafisk Design

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bør tænke bredere end bare et logo til din webshop. Tænk på at et logo også skal bruges på brevpapir, visitkort osv. Hvis du på et tidspunkt deltager på messer ell. lign. skal det kunne bruges til poser, til brochurer osv. Så du skal kunne tage højde for hele den grafiske identitet. du behøver ikke at lave alle tingene til en start, men det er ærgeligt at bruge tid og penge på noget, der måske skal laves om senere, så hellere gøre det rigtigt fra starten.

Så efter min bedste overbevisning er det ikke seriøst at give en fast pris på at lave et logo - find hellere en grafiker/designer, du synes du kommunikerer godt med, og vælg ham/hende. Det er i hvert fald min erfaring, at det er utrolig vigtigt, at man er på samme bølgelængde som designeren, og du finder een, der kan forholde sig til lige dit koncept. Jeg brugte Rikke fra Tænkeboks, og det har jeg ikke et øjeblik fortrudt - efter de indledende ting som fx logo, brevpapir osv, har hun lavet flere ting til mig, og det hele hænger sammen.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at kontakte mig på kontakt@reanimation.dk, så laver jeg et super godt tilbud til dig.

Hvis du ønsker andre produkter (visitkort etc.) kan dette også klares Smile

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

10000 tak for alle jeres svar.

Jeg beklager at jeg har været langsom til at melde tilbage, men jeg synes at nogle af indlæggene i denne debat har givet os meget stof til eftertanke.

Inden jeg oprettede denne tråd tænkte jeg kun på et logo, som værende et produkt der skulle bruges på shoppen og til visitkort, men et logo er jo bare så meget mere.

Shoppen er ikke helt "færdig" endnu, forstået på den måde, at vi i øjeblikket har gang i en masse med nye forhandlere og ikke ved 100% sikkert hvor vi ender - vores hovedprodukt vil altid være tøj, men der er jo en enorm forskel på, om man forhandler gallakjoler eller undertøj - og på dette punkt er shoppen ikke helt færdigudviklet - Gad vide om den nogensinde bliver det?


Men alt i alt har vi i hvert fald besluttet, at vi lige pt. vil vente med et logo - vi vil gerne være helt sikre på, hvad logoet skal afspejle osv.

Jeg takker endnu engang for jeres gode svar! Og tak for at give stof til eftertanke!

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende mig en mail på kromann11@gmail.com  så kan jeg lige give dig et super godt tilbud på det.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)