Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra opvasker til hotelkonge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Jer der ikke ved det, kommer der et program på DR 1 kl. 19.30 i dag, som sandsynligvis er interessant for mange herinde at se.

Taget fra dr.dk: "Enan Galaly kom til Danmark uden hverken penge eller uddannelse. Han måtte sove i en telefonboks og spise mad af skraldespanden - og endte med at vaske op for et måltid mad. I dag er han en af Danmarks rigeste mænd. Han har skabt sit eget hotelimperium, har værdier for over en milliard og er personlig ven af kongehuset. Men vejen dertil har ikke været nem."

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg, jeg vil se.

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Det er vist en genudsendelse (af en genudsendelse af en genudsendelse ....),  men udsendelsen er helt sikkert et kig værd :).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet. Aboslut et syn (eller gensyn) værd!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Det er vist en genudsendelse (af en genudsendelse af en genudsendelse ....),  men udsendelsen er helt sikkert et kig værd :).

Uden tvivl. Stort set alle kanaler har bare været repeat det sidste lange stykke tid, synes jeg :oP

Jeg mener bare at jeg læste en tråd hvor det blev nævnt for nylig, så jeg tænkte lige at jeg ville nævne det og ja jeg mener nemlig også at huske at det var et rigtig interessant program!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)