Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Graffiti og salg af spray dåser

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg sad og tænkte på at lave en web-shop, som sælger spray dåser. (Det ville være lovligt)

Men ville det være lovligt hvis jeg gjorde at mine kunder kunne uploade et billede af noget de har sprayet?
Altså hvis de har gjort det på den lovlige måde er det vel tilladt, men hvad nu hvis der er en "kegle" der synes at det skal gå ud og andres vægge, ville det så være lovligt for min shop at hoste billedet? Må billede blive på siden eller skal det fjernes?

Mvh
Leo 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I mange tilfælde vil det ikke være muligt for dig at vurdere, om der er tale om lovligt eller ulovligt grafitti. (I andre er det helt åbentlyst, f.eks. grafitti på offentligt kendte bygninger, S-tog osv.). 

Jeg kan desværre ikke give dig et svar, men jeg lytter med - håber på, at en advokat kommer forbi. Mit umiddelbare bud ville være, at du skriver i brugervejledningen på siden, som folk skriver under på når de tilmelder sig, at der ikke må lægges billeder af ulovligheder op. Så må dit ansvar kunne begrænses til at fjerne billeder, som du bliver gjort opmærksom på af andre brugere eller selv finder, fordi de er åbentlyst ulovlige.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)