Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du vågen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne lille folder fra B-samfundet giver nogle gode hints til et bedre liv som B-menneske - og egentlig også som A-menneske.
Samtidig forklarer den, hvorfor jeg ikke ringede til dig kl. 7.30 i morges, men muligvis sender dig en mail kl. 1.15 i aften.

http://www.b-samfundet.dk/files/pics/b-folder-det-gode-liv.pdf

mvh Hans

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi gætte på at størstedelen af iværksættere er B- mennesker, med noget større mulighed for at planlægge egen rytme.Sad

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig læsning.

Det kunne være rart hvis folk lod være med at se ned på een fordi men tjekker mail, småsurfer, vasker tøj og pusler rundt fra 8-12 og arbejder fra 12-20 i stedet :o)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg aldrig haft det store personlige behov for, at andre skulle "godkende" dem måde jeg lever mit liv på, men det er da fint nok, at der sættes lidt fokus på det ...

Jeg er nok selv sådan lidt en A/B mutation - jeg arbejder til meget sent men står tidligt op :)

I forhold til mine ansatte tilbyder vi allerede en meget stor grad af fleksibilitet. Nogle møder 8-16 - andre 10-18. Hvis bare flertallet af medarbejderne er der det meste af det midterste af dagen - og de iøvrigt får lavet det de skal, så er jeg som arbejdsgiver hamrende ligeglad med om de møder tidligt eller sent. Det skal bare koordineres, så ingen ender med at sidde og vente på hinanden.

Jeg synes også der er en generel tendens til, at folk der arbejder bedst efter 10 eller 11 om formiddagen ses lidt ned på som sløve. Det er i mine øjne noget forbandet vrøvl. Jeg har i hvert fald i min tid - særligt i musikbranchen, oplevet at nogle af de mest produktive mennesker ikke kunne lave en skid før sidst på eftermiddagen. Jeg vælger at se på og fokusere på resultaterne.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Skal vi gætte på at størstedelen af iværksættere er B- mennesker, med noget større mulighed for at planlægge egen rytme.Sad

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Jeg vil 100 gange hellere stå tidligt op og møder som regel på firmaet kvart i syv-syv.. Så kan jeg lige få overblik over dagens program, bestille lidt varer osv. inden telefonerne begynder at kime efter kl. 8..  og så kan man også bedre trække tiden i den anden ende, hvis det kniber med at nå det hele.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)