Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Service/samarbejdsaftale på IT reparationer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en skabelon til en samarbejdskontrakt.

Vi har nogle kunder som sender deres udstyr til os for at få det lavet, på vejne af deres kunder.

Til dette mangler jeg en "kontrakt" til dette samarbejde.

 

Nogle forslag?

Thomas Kaarup

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

1. parter

2. formål

3. betingelser og ansvar

4. betalingsbetingelser

5. diverse

...

det er meget svært at opstille en skabelon for en samarbejdsaftale, når man ikke kender samarbejdets form og formål præcist. du bør tage et møde / tlf møde med en rådgiver fx. en advokat og sammen med pågældende få vendt problemstillingerne præcist.

Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Nu er jeg ikke klar over, hvor store summer der er involveret i dit samarbejde. Hvis det drejer sig om lidt større beløb, har Jacob ret i, at du bør få skræddersyet en kontrakt, der matcher dine konkrete behov. Du påtager dig jo et vist ansvar, når du reparerer computerudstyr, som jeg formoder har en ikke helt ubetydelig værdi. Det er derfor vigtigt, at du får et skriftligt aftalegrundlag, der på afbalanceret vis regulerer dit ansvar i forhold til din kunde i forhold til den betaling, som du modtager for din ydelse. Det behøver ikke være dyrt at konsultere en rådgiver i forhold til den værdi, som du får tilført fremfor, at du selv forsøger at strikke en kontrakt sammen. Kontakt eventuelt advokat Tom Deichmann fra Århus for en drøftelse. Du kan læse nærmere på www.deichmann-adv.dk.

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)