Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hemmeligholdelsesaftale mellem firma og investor på engelsk søges

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være varsom med standarder, hvis du ikke har erfaring med at vurdere, hvorvidt standarden nu dækker de problemstillinger er er relevante. Du skal selvsagt sikre, at de må se, ikke kopiere eller videregive, og det siger sig selv at du skal vælge dansk ret og dansk værneting samt sørge for en konventionalbod. I øvrigt kan det være klogt at definere (med navns nævnelse) hvilke personer, der må se hvad... Hvordan skal du ellers nogensinde få noget som helst ud af en misligholdelse fra deres side. En mulighed for erstatning forudsætter et påviseligt tab, og det kan være enddog meget svært at bevise. Hvorfor skulle de have noget som helst i mod en bod... De har jo under alle omstændigheder næppe i sinde at tilsidesætte aftalen, så hvad er problemet så med at acceptere boden...

Jeg ville ofre de få tusinde det koster at få en proff. vurdering af aftalegrundlaget.

- og det siger sig selv at jeg er helt objektiv :-)

 

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Du har sikkert ret - få tusinde DKK er jo ingen ting i forhold til risikoen. For mig ligger problematikken i at det er en temmelig kapitalstærk finsk investor. Pt. er vi i en situation i vores virksomheder, hvor vi må investerer i vores kerneydelse, Vi kan derfor ikke investerer i udviklingsarbejdet selv.

Jeg vender tilbage til dig når det bliver aktuelt.

 

Med venlig hilsen

Marc Nökel

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)