Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtag fordelagtig leasing-aftale: Canon printer-/kopimaskine

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Fra  Grafisk Design Fyn Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.


Ved ikke om det er det helt rigtige forum jeg har placeret denne tråd i, - men den henvender sig ihvertfald til alle grafikere / grafiske virksomheder.


Sidste år leasede jeg en supergod Canon printer/kopi-maskine. Desværre er udviklingen gået således at jeg ikke længere har brug for den store maskine, og mangler blot en virksomhed som kunne være interesserede i at overtage min leasing.


Står din virksomhed og mangler en virkelig god og professionel maskine som kan klare mindre tryksagsopgaver i str. A4 og A3, duplexfunktion, hæftefunktion m.m., så kontakt mig endelig. I kan overtage maskinen på samme vilkår som dem jeg har haft. Lille månedentlig udgift, - mulighed for stor indtjening. Vil tro at Canon leverer maskinen på din adresse. Du modtager den direkte mail, til den person hos Canon som kender alt til denne maskine, så I helt uforpligtende kan stille spørgsmål direkte til ham.

Her følger lidt info:

Canon CLC 3200 - farveproduktion
Professionel og økonomisk overkommelig farveproduktion. Canon CLC 3200 når dine kunder stiller krav om farvedokumenter, der fremstilles hurtigt og når der er brug for det. Ved at anvende avanceret teknologier fra Canon – som er verdens førende inden for farveproduktion – sikre CLC 3200 problemfrit netværksprint.

Canon CLC 3200:

• 32 sort/hvid sider pr. min. / 32 farve sider pr. min.
• Duplex – dobbeltsiddet kopiering og print i én arbejdsgang.
• Kopiformat fra A3 – A4.
• DADF – dokumentfremfører.
• Zoom fra 25 – 400 %.
• 4 papirmagasiner á 550 ark.
• Send kit (PDF, TIFF, JPEG) (scan)
• Saddle Finisher (hæfte og folde)


Der er mulighed for virkelig god indtjening. Her følger lidt priser:

Leje pris pr.mdr. kr. 728,00
Service: årligt grundbeløb: kr. 700.00
Klikpris farve: Øre 45
Klikpris sort/hvid: Øre 10

Kopier sælges mange steder videre til:
4 kr. for sort/hvid
6 kr. for farve.

Kontakt mig meget gerne hvis du, eller nogen du kender kunne være interesserede.

AL GRAFISK DESIGN
Anette Lykke
mail@algrafisk.dk
Tlf. 30 26 57 41
www.algrafisk.dk

Grafisk Design www.algrafisk.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)