Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave firma for aktiehandel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
så ændre det ik ved at svindel med SU pengene er ulovligt,

Der er ikke tale om svindel, men at spilles inden for de spilleregler som samfundet har stillet op for at modtage SU. Jeg har bemærket at SU selv på deres hjemmeside nævner Virksomhedsskatteordningen som en mulighed for at spare op i uden effekt på den udbetalte SU.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Fashion-Seller:
så ændre det ik ved at svindel med SU pengene er ulovligt,

Der er ikke tale om svindel, men at spilles inden for de spilleregler som samfundet har stillet op for at modtage SU. Jeg har bemærket at SU selv på deres hjemmeside nævner Virksomhedsskatteordningen som en mulighed for at spare op i uden effekt på den udbetalte SU.

Ja men der er jo ingen af de nævnte tråde, som har haft en lovlig fremgangsmåde... Alle trådene er kreative forsøg, med at lave et firma og faturere service ydelser, fremfor at være ansat osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er reglerne og praksis som de er. Dvs. det er ikke noget man selv kan bøje uden videre. At man via virksomhedsordningen kan opspare indkomst med virkning for SU beregningen har jo været velkendt i mange år og det er dermed et politisk valg. Er der tale om en virksomhed er det fuldt lovligt.

At man som SU modtager bruger disse regler og stiller sig selv bedst muligt kan jeg ikke se noget moralsk problem i.  Derimod er det noget andet med de SU modtagere der samtidig oppebærer orange indkomst. Hvis man havde statistikker på dette punkt tror jeg faktisk sidstnævnte gruppe ville være betydeligt større.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Se, nu bliver jeg nysgerrig. Hvad mener du helt specifikt med et aktiefirma?
Et firma der simpelthen går ind og investerer andre folks penge og så får en given procentdel af overskudet?

Jeg synes ærligt talt at dine ambitioner mht til overskudet, lyder lidt naivt, hvis du i forvejen klager over SU'en. Dvs. at din indskudskapital skal være 40-120.000, hvis dit afkast skulle blive noget så imponerende som 50%?

Ret mig hvis jeg er på herrens mark, men tallene virker godt nok store, for en mand på SU.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)