Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Influenza A eller H1N1 kendt som Svineinfluenza...

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Sådan en gang forbandet vrøvl. Er der ikke en admin der kan flytte den her tråd til MLM kategorien, så der ikke er nogle der seriøst begynder at tro på de her løgne og bedragh?

Jeg bliver satme så harm, når der er nogle der forsøger at tjene penge på løgn og bedrag om folks helbred. Fucking svineri er hvad det er. Fy for pokker!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Jo, du kommer med flere påstande som er den rene vrøvl. Du er en fucking kvaksalver, der burde forbydes adgang til at skrive her. Fy for satan noget svineri. Du driver plat på frygten for en sygdom. Jeg fatter ikke du kan leve med dig selv ...

Jeg synes der er ved at udvikle sig en kedelig tendens til at Amino fyldes med mere og mere lort af den her slags. Spam, svindel og bedrag - for egen vindings skyld.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen kommentarer.

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft

 

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ove Bjørn Kraft:

Ingen kommentarer.

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft

Det var da en falliterklæring.

1-0 til Mikkel.

 

 

Hold da helt kæft hvor er du provokerende Mikkel - og jeg ved godt jeg har sagt det før, men du chokerer gang på gang ! THUMBS UP !

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jo, du kommer med flere påstande som er den rene vrøvl.

Er du blevet så udbrændt af MLM-folk at du ikke vil tage dig tid til at gå lidt mere i dybden Mikkel?

 

Nu er jeg jo ikke doktor, så jeg ville sætte stor pris på at vide hvilke af Ove's påstande i denne tråd der er direkte forkerte. Du kan måske henvise mig til en anden tråd der indeholder dine argumenter hvis det har været oppe før.

Jeg er sikker på at hvis man lever sundt har man mindre risiko for at få virus - og alle de ting Ove nævner ser sunde ud:

Motion, frugt, gode tanker, c-vitamin, jern, - ja sågar aloe vera er rent faktisk sundt - men det er jo hvermandsviden.

 

Jeg kan egentlig ikke se det store problem hvis man kan købe nogle af de ting hos ham der giver en sundere livsstil - til en fornuftig pris. Jeg finder det dog problematisk hvis man ikke kan handle hos ham uden at blive indvolveret i et eller andet vanvittigt mlm/pyramidespil.

 

Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide, som der også tidligere er blevet spurgt om: hvorfor kan man ikke komme ind i din webshop uden adgangskode Ove?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sundhedsstyrelsen - der ikke sælger Aloe Vera har også nogle gode råd til borgerne om at beskytte sig selv og andre mod Influenza A:

http://www.sst.dk/Sundhed%20og%20forebyggelse/Ny%20influenza/Beskyt%20dig%20mod%20Influenza.aspx

 

Vask hænder ofte
Influenzavirus sætter sig let på hænderne og spreder sig via håndtryk og overflader som dørhåndtag. Vask derfor ofte hænderne med sæbe.

Host eller nys i ærmet
Influenza smitter gennem virus i små dråber fra hoste, nys og lignende. Dæk derfor mund og næse når du hoster eller nyser. Brug et en-gangs-lommetørklæde eller ditærme i stedet for din hånd.

Bliv hjemme, hvis du er syg
Influenza spreder sig let på skoler, arbejdspladser og i institutioner. Kontakt lægen pr. telefon i stedet for at møde op i venteværelset.

I samme øjeblik, Sundhedsstyrelsen anbefaler Aloe Vera (eller måske endda begynder at forhandle det), vil jeg styrte ud og købe mig fattig i det, mens jeg glæder mig over min sikkerhed for at undgå ubehageligheder.

mvh Hans

EDIT - skæg copy-paste-fejl rettet

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
nogle gode råd til borgerne om at beskytte sig selv og andre mod Influenza A

Heldigvis virker det mod andre ting end bare Influenza A.... det er normal levevis :)

Hans Stokholm Kjer:
Dæk derfor mund og næse når du hoster eller nyser

Ser desværre mange som bare spreder det uden at begrænse det. :(

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Ove selv siger så er produktet nok mere helse end medicinsk produkt - Derfor kan det sandsynligvis heller ikke helbrede. Helse produkter skal ikke leve op til andet end at folk ikke dør af det og bliver heller ikke kontrolleret, det skal medicinsk produkter, så mon ikke at det er at tage hatten for fuld når man næsten garantere en virkning :)

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den var sku god Hans :o)

Problemet er ofte at nogle af disse forhandlere slet ikke er uddannede inden for dette felt. De ser en god fidus og prøver at tjene en skiling. Kender selv folk som gik med på Aloe Vera bølgen men som også var så fornuftige at de trak sig ud igen!

Ja, Aloe kan være godt til mange ting, men et mirakelmiddel er der ikke! Har forresten selv 3 uddannelser: Akupunktør, massør og zoneterapi. Har derudover anatomi, fysiologi og sygdomslære på sygeplejerskeniveau så lidt baggrund har jeg for min udtalelse.

Vidste i forresten at Aloe Vera og smerte hænger godt sammen. Aloe Vera = lommesmerte. Når i så har drukket jer halvt ihjel og beklager jer over dårlig mave, kan i jo komme og få behandling hos mig, så tjener jeg også lidt på det ;o)

Måske et samarbejde ville være godt. En win-win situation for Ove og mig :o/

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)