Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emner til netværksmøde?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er medafholder af det næste Eyoung møde. Vi er et iværksætternetværk for unge. Vi afholder 4 gange om året møde - hvis du selv er interesseret så se vores online forum: www.eyoung.dk. Denne gang er det Jesper og jeg til at arrangere mødet, men vi er lidt på bar bund omkring hvad mødet denne gang skal omhandle.

Vi har tænkt på workshops, hvor man i grupper sidder sig sammen og diskuterer relevante emner på skift. Dette kunne foregå ved at trække et kort og på kortet står beskrevet et emne man skal besvare, og det i forhold til sin egen virksomhed. Derefter kan de andre så komme med forslag/forbedringer. Men vi tror ikke meget på denne ide.
Fastlagt er at vi får en erfaren iværksætter til at komme og fortælle sin historie i 1 time, men der er jo stadig meget tid at udfylde. :-)

Har du en god ide til hvad der kan arrangeres?

Kom frisk med jeres guldkorn! :D


Med venlig hilsen,
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen ideer overhovedet? Det tror jeg ikke på! Smile

Hvis du har prøvet noget fedt/sjovt/lærerigt til et netværksmøde engang, så kom endelig med din erfaring her!

Mange tak! Big Smile


/Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede os Aminoer var et velnetværket folk, som har en masse tricks til netop denne kunst. Det er jo trods alt det vi mødes for hver dag på amino - at netværke! Surprise

Hvis du har en fed ide, så kom endelig med den!

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som du skriver er det noget der skrives om her hver dag.. Så hvorfor ikke bare gribe fat i nogle af de posts der bliver diskuteret???

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Er selv ung iværksætter (15 år), så jeg vil da lige kigge på forummet.

Spørg Martin Thorborg om han evt. vil holde et videomøde med jer, hvor han kunne fortælle sin historie, så han ikke behøves at rejse fra USA - det tror jeg gerne at han vil

 

Ellers: led efter en god historie om en iværksætter som startede ung, og fortæl hans historie. Det kan jo sagtens være nogen fra udlandet

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

JuniorK:

Som du skriver er det noget der skrives om her hver dag.. Så hvorfor ikke bare gribe fat i nogle af de posts der bliver diskuteret???

 



Jeg vil meget gerne se nogle af de posts hvor dette emne bliver diskuteret?? Jeg mente bare med mit indlæg at vi netværker på amino, ikke at jeg kunne finde nogle tråde hvor emnet netværk bliver diskuteret?? Men vis mig endelig hvis jeg tager fejl.

Jeg tror ikke sådan uden videre at Hr. Thorborg vil lave et videomøde, men det kan være jeg tager fejl. Smile

Gode erfaringer søges fra andre netværksarrangementer du selv har prøvet!? Smile


/Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)