Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Upcoming webdesigner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg søger for tiden efter en ung webdesigner, der er sulten efter at få noget på sit CV før studiestart eller lignende.

Opgaven er at lave et simpelt, men pænt, html-site der skal markedsføre en bog. Det skal gerne kunne tilkobles Google Analytics og et simpelt CMS-system af en art samt Dankort-betalingsmodul (til køb af e-bog).

B-indkomst udbetales,men da budgettet er presset, er lønnen lidt lav Tongue Tied Du skal ikke stå for net-markedsføring af bogen, da jeg har en ven, der ordner dette.

Mvh. sorenfl

  

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan sende en mail til mig på krii08@hotmail.com så kan jeg muligvis godt hjælpe dig. Jeg går selv til dagligt på gymnasiet, så har ikke behov for at leve af det.

mvh Kristoffer

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg går til daglig på handelsskolen i Kolding på Marketing og Innovations linien, og tager efter ferien hul på 3.hh.

Jeg begyndte med webdesign og programmering for 3-4 år siden, og jeg synes selv jeg mestrer det temmelig godt.

Det har hidtil været på hobby niveau og frivillig basis, men jeg planlægger at starte op som freelance nu, så jeg er vist den du søger.

Skriv gerne til min mail robertrungholm@gmail.com eller ring på 26 195 198 til en snak om det. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Nu har jeg snart været medlem herinde i en time, og vups popper det op, det debatindlæg jeg har brug for. Jeg går til daglig og sysler med en uddannelse på HHX og mit lille webdesign-firma Simontoerring.dk (ja kreativitet har jeg nok af). Jeg laver mindre grafiske opgaver og websites til små virksomheder og private, og jeg vil også gerne hjælpe med dit. Kontakt mig venligst på mail@simontoerring.dk hvis du har lyst til at finde ud af noget :)

 

Med venlig Hilsen

 

Simon Tørring

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Hvis du ikke finder den rigtige kandidat - og i stedet ønsker en gennemarbejdet men stadig pris-akktrativ løsning så sig endelig til.

Vi lancerer 1. september et system blandt andet kan følgende:

  • Krypterer og stemple e-bøger ved bestilling
  • Opsamle e-mail adresse ved tilmelding til light-version
  • Lave e-mail kampagner som udsendes bestemt antal dage efter køb, eller på bestemte dato'er
  • En række rabat-former
  • Ordre håndtering inklusiv capture af betalinger.

Vi har lige nu Martin Thorborg www.e-pusher.dk og Thomas Rosenstand www.seo-lex.dk kørende på systemet. Du kan læse lidt mere om det på forsiden af www.cygnet.dk (hvor du kan skrive dig op til en demo) og høre Martin fortælle lidt om det i et Podcast  http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-en-e-bog.html 

Vi kan nok ikke matche den timeløn du har budgetteret med, men jeg er ganske sikker på du får noget mere for pengene i dette system.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for de mange beskeder på min tråd - har fundet den rette webnørd nu.

Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)