Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A-KASSE (dagpenge)/VIRKSOMHED (uden overskud )?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis man nu investerer i virksomheden som man er en del af, og lader den køre i underskud. Kan man så få dagpenge fra den akasse som man har været tilmeldt medens man har haft arbejde i det offentlige (dvs ikke de selvstændiges akasse eller lign), hvis man nu bliver fyret?

jeg håber mit spørgsmål er forståeligt, og ja jeg kunne sikker tringe til min akasse og undersøge det!

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er medejer af en virksomhed kan man som udgangspunkt ikke får dagpenge. Jeg tror ikke der er nogen forskel på om virksomheden kører med underskud. Desværre...

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange og besværlige regler omkring dagpenge til selvstændige, men det er i hvert fald helt sikkert, at du skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet, hvis du skal hæve dagpenge. Og med mindre din virksomhed kan fungere som selvstændigt bierhverv og udføres på få timer uden for normal arbejdstid, står du ikke til rådighed.

Jeg tror det er en bedre stategi at arbejde på at skabe et stort overskud i virksomheden :-).

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

nis: hmm så har jeg da spildt en masse penge hehe

anette: stort overskud i forretningen, kræver af mig tid hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)