Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer efterlyses .....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og roder med oplæg og events til en ny forening, som bliver landsdækkende, der hvor jeg har brug for hjælp er til vudering af min ide.

1) At foreningen afvikler et årligt ½ mataton, at der jævnligt afvikles 5 og 10 km løb plus evt. børne løb på 2 km (4 - 6 gange årligt).

2) At der bliver lavet nogen aktiviter for de 134.500 motorcykler der findes i Danmark - ja ja ved godt det kun er en lille procent del af dem der vil dukke op i bedste fald.

3) Prisen på medlemskab af foreningen - oplæg 85,- kroner årligt plus 15,- kroner i gebyr (paypal)

Efter hvad jeg har læst mig frem til kræver PBS noget sikkerhed, når når en helt ny forening vil have en indløsnings aftale med dem, så derfor er PBS ikke en løsning fra begyndelsen.

Har i enten ideer eller erfaringer på dette område, så råb endelig højt nok til jeg kan høre jer.

Venligst

René Buch

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalingsdelen: Brug paypal eller lignende, der ikke kræver indløsningsaftale hos PBS :)

Hvad er fokus for foreningen? Sport eller motorcykler, eller bare events generelt? :) 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Anders Jørgensen:

Betalingsdelen: Brug paypal eller lignende, der ikke kræver indløsningsaftale hos PBS :)

Hvad er fokus for foreningen? Sport eller motorcykler, eller bare events generelt? :) 

Events for Danmark er nok det der passer bedst.

Venligst

René Buch

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:

Christian Anders Jørgensen:

Betalingsdelen: Brug paypal eller lignende, der ikke kræver indløsningsaftale hos PBS :)

Hvad er fokus for foreningen? Sport eller motorcykler, eller bare events generelt? :) 

 

Events for Danmark er nok det der passer bedst.

Hvis du prøver at ramme alle, rammer du ingen.
Du bliver nød til at snevre det ind. Du kan ikke ramme hele Danmarks befolknings behov for events :)  

 

 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Nej det var heller ikke meningen, jeg mente alle der har interesse i motorcykler plus folk der kan lide at dyrke motion, grundet egne interesser for disse to områder.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)