Jeg ville slå koldt vand i blodet. Ifølge din udlægning af sagen har du handlet i god tro. Du vinder jo intet ved at miste dem som forhandler af dit produkt. Hvis du overvejer at lave en studehandel med dem kan du roligt vente til du får et brev fra hans advokat - ellers ville jeg tilskrive det tomme trusler. |
Jeg ringer til ham og siger at jeg har følgende tal. Det er siden oktober på siden hvor produkterne findes
By: Copenhagen
Sidevisninger: 2883
unikke sidevisniger: 1620
gennemsnitslig tid: 00:02:37
afvisningsprocent: 42,11%
Ud over det har jeg skrevet følgende til ham i et brev
Hej Nainjot
Som sagt så er jeg rigtig ked af det her skal udvikle sig sådan, og jeg beklager meget at jeg har misforstået at jeres butik på Vestergade ikke var lukket.
Det jeg har kigget på er, hvor mange der har set siden:
http://e-scarf.dk/shop/new-fashion-26c1.html
Fra november 2008 til nu.
Selvom jeg var ovre ved dig foråret 2008 så var det først i november at jeg skrev teksten og det er derfor jeg tager data herfra.
Det vi ser her er et udsnyt fra Google Analytics på min side. Google analytics er et instrument hvorpå jeg kan måle alle de brugere der er på mit site.
Vi kigger på data for siden New Fashion og kan se at der i København har været 2883 klik på sitet. Af dem er 1620 unikke, dvs forskellige besøgende.
Af de 1620 unikke besøgende har de i gennemsnit tilbragt 2 minuter og 37 sekunder på sitet.
Hvis vi siger at 40 % af de 1620 har læst den øverste tekst omkring New Fashion så har vi at 972 tror at butikken er lukket.
Herfra er spørgsmålet så hvor stor en andel af København køber noget ved jer. Og hvor stor en del af de folk der har været inde på New Fashion ville have taget ned til jer for at købe et eller andet.
Mit bud er at du har tabt omkring 10 kunder på at der har stået jeres butik er lukket. Disse 10 kunder har så i stedet for at gå ned til jer købt deres tørklæde hos e-scarf. Med andre ord så har i tabt noget der svarer til 1000 kr.
Jeg håber dette sætte tingene lidt mere i perspektiv.
Du har haft et tabt, men i mine øjne har det tab været forsvindende lille i forhold til din kerneforretning B2B.
Jeg glæder mig til at høre fra dig i morgen
Jeg vil nødig miste dig som leverandør da jeg er rigtig glad for dig. Derfor håber jeg vi kan sidesætte min fejl. Jeg vil jer intet ondt.
/ Nikolaj
e-scarf