Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - erstatning kræves

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville slå koldt vand i blodet. Ifølge din udlægning af sagen har du handlet i god tro. Du vinder jo intet ved at miste dem som forhandler af dit produkt.

Hvis du overvejer at lave en studehandel med dem kan du roligt vente til du får et brev fra hans advokat - ellers ville jeg tilskrive det tomme trusler.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ringer til ham og siger at jeg har følgende tal. Det er siden oktober på siden hvor produkterne findes

By: Copenhagen

Sidevisninger: 2883

unikke sidevisniger: 1620

gennemsnitslig tid: 00:02:37

afvisningsprocent: 42,11%

 

Ud over det har jeg skrevet følgende til ham i et brev

 

Hej Nainjot

Som sagt så er jeg rigtig ked af det her skal udvikle sig sådan, og jeg beklager meget at jeg har misforstået at jeres butik på Vestergade ikke var lukket.

Det jeg har kigget på er, hvor mange der har set siden:
http://e-scarf.dk/shop/new-fashion-26c1.html

Fra november 2008 til nu.
Selvom jeg var ovre ved dig foråret 2008 så var det først i november at jeg skrev teksten og det er derfor jeg tager data herfra.
 
Det vi ser her er et udsnyt fra Google Analytics på min side. Google analytics er et instrument hvorpå jeg kan måle alle de brugere der er på mit site.
Vi kigger på data for siden New Fashion og kan se at der i København har været 2883 klik på sitet. Af dem er 1620 unikke, dvs forskellige besøgende.
Af de 1620 unikke besøgende har de i gennemsnit tilbragt 2 minuter og 37 sekunder på sitet.


Hvis vi siger at 40 % af de 1620 har læst den øverste tekst omkring New Fashion så har vi at 972 tror at butikken er lukket.
Herfra er spørgsmålet så hvor stor en andel af København køber noget ved jer. Og hvor stor en del af de folk der har været inde på New Fashion ville have taget ned til jer for at købe et eller andet.


Mit bud er at du har tabt omkring 10 kunder på at der har stået jeres butik er lukket. Disse 10 kunder har så i stedet for at gå ned til jer købt deres tørklæde hos e-scarf. Med andre ord så har i tabt noget der svarer til 1000 kr.
Jeg håber dette sætte tingene lidt mere i perspektiv.


Du har haft et tabt, men i mine øjne har det tab været forsvindende lille i forhold til din kerneforretning B2B.
Jeg glæder mig til at høre fra dig i morgen


Jeg vil nødig miste dig som leverandør da jeg er rigtig glad for dig. Derfor håber jeg vi kan sidesætte min fejl. Jeg vil jer intet ondt.
/ Nikolaj
e-scarf

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nrmogensen:

Jeg ringer til ham og siger at jeg har følgende tal. Det er siden oktober på siden hvor produkterne findes

By: Copenhagen

Sidevisninger: 2883

unikke sidevisniger: 1620

gennemsnitslig tid: 00:02:37

afvisningsprocent: 42,11%

 

Ud over det har jeg skrevet følgende til ham i et brev

 

Hej Nainjot

Som sagt så er jeg rigtig ked af det her skal udvikle sig sådan, og jeg beklager meget at jeg har misforstået at jeres butik på Vestergade ikke var lukket.

Det jeg har kigget på er, hvor mange der har set siden:
http://e-scarf.dk/shop/new-fashion-26c1.html

Fra november 2008 til nu.
Selvom jeg var ovre ved dig foråret 2008 så var det først i november at jeg skrev teksten og det er derfor jeg tager data herfra.
 
Det vi ser her er et udsnyt fra Google Analytics på min side. Google analytics er et instrument hvorpå jeg kan måle alle de brugere der er på mit site.
Vi kigger på data for siden New Fashion og kan se at der i København har været 2883 klik på sitet. Af dem er 1620 unikke, dvs forskellige besøgende.
Af de 1620 unikke besøgende har de i gennemsnit tilbragt 2 minuter og 37 sekunder på sitet.


Hvis vi siger at 40 % af de 1620 har læst den øverste tekst omkring New Fashion så har vi at 972 tror at butikken er lukket.
Herfra er spørgsmålet så hvor stor en andel af København køber noget ved jer. Og hvor stor en del af de folk der har været inde på New Fashion ville have taget ned til jer for at købe et eller andet.


Mit bud er at du har tabt omkring 10 kunder på at der har stået jeres butik er lukket. Disse 10 kunder har så i stedet for at gå ned til jer købt deres tørklæde hos e-scarf. Med andre ord så har i tabt noget der svarer til 1000 kr.
Jeg håber dette sætte tingene lidt mere i perspektiv.


Du har haft et tabt, men i mine øjne har det tab været forsvindende lille i forhold til din kerneforretning B2B.
Jeg glæder mig til at høre fra dig i morgen


Jeg vil nødig miste dig som leverandør da jeg er rigtig glad for dig. Derfor håber jeg vi kan sidesætte min fejl. Jeg vil jer intet ondt.
/ Nikolaj
e-scarf

Har du sendt den mail/brev for ellers STOP!!!

Den tekst er fyldt med fejl og konklussion baseret på gætteri mm... Den skal skrives objektivt, med fokus på fakta og ik en masse andet, der blot er fyld!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kun skimmet læst tråden. Jeg viller under ingen omstændigheder selv sende det brev, hvis jeg var dig.

Det er hans opgave at dokumentere et tab overfor dig. Der er absolut ingen grund til at føde ham med en lang række data!!!

Henrik

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nrmogensen:

Jeg ringer til ham og siger at jeg har følgende tal. Det er siden oktober på siden hvor produkterne findes

By: Copenhagen

Sidevisninger: 2883

unikke sidevisniger: 1620

gennemsnitslig tid: 00:02:37

afvisningsprocent: 42,11%

 

Ud over det har jeg skrevet følgende til ham i et brev

 

Hej Nainjot

Som sagt så er jeg rigtig ked af det her skal udvikle sig sådan, og jeg beklager meget at jeg har misforstået at jeres butik på Vestergade ikke var lukket.

Det jeg har kigget på er, hvor mange der har set siden:
http://e-scarf.dk/shop/new-fashion-26c1.html

Fra november 2008 til nu.
Selvom jeg var ovre ved dig foråret 2008 så var det først i november at jeg skrev teksten og det er derfor jeg tager data herfra.
 
Det vi ser her er et udsnyt fra Google Analytics på min side. Google analytics er et instrument hvorpå jeg kan måle alle de brugere der er på mit site.
Vi kigger på data for siden New Fashion og kan se at der i København har været 2883 klik på sitet. Af dem er 1620 unikke, dvs forskellige besøgende.
Af de 1620 unikke besøgende har de i gennemsnit tilbragt 2 minuter og 37 sekunder på sitet.


Hvis vi siger at 40 % af de 1620 har læst den øverste tekst omkring New Fashion så har vi at 972 tror at butikken er lukket.
Herfra er spørgsmålet så hvor stor en andel af København køber noget ved jer. Og hvor stor en del af de folk der har været inde på New Fashion ville have taget ned til jer for at købe et eller andet.


Mit bud er at du har tabt omkring 10 kunder på at der har stået jeres butik er lukket. Disse 10 kunder har så i stedet for at gå ned til jer købt deres tørklæde hos e-scarf. Med andre ord så har i tabt noget der svarer til 1000 kr.
Jeg håber dette sætte tingene lidt mere i perspektiv.


Du har haft et tabt, men i mine øjne har det tab været forsvindende lille i forhold til din kerneforretning B2B.
Jeg glæder mig til at høre fra dig i morgen


Jeg vil nødig miste dig som leverandør da jeg er rigtig glad for dig. Derfor håber jeg vi kan sidesætte min fejl. Jeg vil jer intet ondt.
/ Nikolaj
e-scarf

 

 

Har du sendt den mail/brev for ellers STOP!!!

Den tekst er fyldt med fejl og konklussion baseret på gætteri mm... Den skal skrives objektivt, med fokus på fakta og ik en masse andet, der blot er fyld!

 

Yes enig.

 

Ring istedet for, du risikere at de bliver mere fornærmet over det brev.

Men tal med en advokat først, det kan spare dig mange penge i sidste ende.

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes du skal snakke med din advokat, og høre hvordan du står..

Min personlige mening er, jeg syntes du skal sige til ham du ikke gider høre mere af hans snak, og føler han for det må han gå til advokat og stævne dig for erstatning.

Ellers har du det i selskabsform så luk det og åben et nyt....

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, at du har et paent antal besoegende paa din hjemmeside. Kunne du ikke foreslaa leverandoeren at du giver lidt gratis reklame paa din hjemmeside for hans firma for at goere bod paa den tekst du fik skrevet.

Hvis han tager imod tilbudet, saa husk at faa det hele ned paa papir.

Eks:

Med henvisning til teks xxxxxxx fremvist paa www.dinside.dk postulerende at leverandoer xxx ikke laengere tilboed sine produkter i egen forretning......

Som bod paa ovenstaaende ikke korrekte postulat, gives xx antal fremvisninger af reklame/tekst xxxxx paa www.dinside.dk over foelgende periode, til en markedsvaerdi af xxxx antal DKK.  

 

Se en win/win situation!

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl:

Ellers har du det i selskabsform så luk det og åben et nyt....

 

 

 

Ja det kan blive rigtig dyrt og så er han sikker på ikke at have kunden  (og sikkert også andre) længere. Slå koldt vand i blodet.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)