Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura - sikerhedslåst?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgesmål som jeg håber i kan hjælpe mig med:

Når man sender fakturaer ud til kunderne, SKAL de så være sikkerhedslåst sådan at der ikke kan redigeres i dem?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Noor

Godt spørgsmål, jeg vil sige nej da en hver med en smule photoshop viden ville kunne ændre alligevel Smile Men som sagt er ikke sikker på reglen, kun hvad min fornuft siger.

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal leveres på et "varigt medie".

Det kan være papirform, elektronisk i form af en pdf, eller html, eller som tekst i en e-mail.

Jeg har aldrig oplevet at modtage en faktura som pdf, hvor denne var låst imod redigering.

Det er ikke noget jeg ville bekymre mig synderligt om, hvis kunden selv skulle rette i fakturaen for at snyde med f.eks. moms, så kan du jo altid dokumentere at du har fremsendt fakturaen med et andet indhold.

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det har jeg også tænkt over, men så er spørgesmålet bare, om det derfor SKAL være låst - for ikke at give skat "overarbejde". Det det der undrer mig. Men ja hvis man ka åbne filen i PS, ville man nok også ku redigere dér, selvom den var låst.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

De skal leveres på et "varigt medie".

Det kan være papirform, elektronisk i form af en pdf, eller html, eller som tekst i en e-mail.

Jeg har aldrig oplevet at modtage en faktura som pdf, hvor denne var låst imod redigering.

Det er ikke noget jeg ville bekymre mig synderligt om, hvis kunden selv skulle rette i fakturaen for at snyde med f.eks. moms, så kan du jo altid dokumentere at du har fremsendt fakturaen med et andet indhold.

Jeg vil give Anders ret.
Mere end 90% af mine kunder modtager deres faktura fra mig i mail som vedhæftet PDF-fil uden lås.
Jeg sender fakturaen i mail til kunden med anmodning om kvittering for modtagelse.
Den anmodning vælger langt de fleste at følge. Smile

Endvidere ses der jo ekstremt strengt på dokumentfalsk i det danske retssystem.

 Jeg ville ikke være bekymret. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan læse om det her. nederst på siden

/allan

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay . tak :o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)