Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår opstår der duplicate content?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Hvis jeg har nogle sider på min kommende webshop, der er næsten ens, vil der så opstå duplicate content?

Eller opstår det kun, hvis siderne er nøjagtig ens.

Det er fordi, jeg har nogle produkter, der er næsten ens (men ikke helt), og derfor vil teksten til produkterne ligeledes være nogenlunde ens.

Mvh z04nc

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogen eksempler på tekster?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvis du har næsten ens sider, vil du med næsten sikkerhed opleve, at nogle af dem ryger enten i supplerende indeks eller slet ikke indekseres. Så'n er det bare!

Der er ikke nogen officiel grænsefor, hvor meget sammenfald der må være mellem to sider, så du skal sætte dine egne regler og afprøve, om de holder. Jeg holder selv en regel for øje, der siger max. 25 % sammenfald. Det er tænkeligt, det kan være større uden problemer, men hellere safe end sorry, ikke?

Hvis du f.eks. har to produkter, hvor en lang række specifikationer er de samme, kan du løse det ved at skrive to forskellige "violintekster" til produkterne. Og violintekster på Thomas-sprog: En sælgende lovprisning af det unikke, du beriger verden med.

Har du 10 næsten ens produkter, må du opfinde 10 unikke tekster. Nemt? Næ - men så'n er det bare.

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så må jeg have pennen frem og forfatte nogle violintekster.

Tak for det gode svar.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)