Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Umoralsk trafik booster?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

 

Jeg har ferie fra studiet og sidder og leger med en idé om at lave et trafik-booster system. Altså et system der kan skabe unikke besøgende til givne hjemmesider.

Jeg læser datalogi og har flere realistiske idéer til hvorledes dette skal foregå. Det bliver naturligvis uden brug af bot-nets, besøg fra egne servere, popups fra andre sider og andre platte løsninger.

Trafikken vil derimod være rigtige personer, som besøger din hjemmeside ganske frivilligt.

Hvad siger I - er det et moralsk forkasteligt projekt? At kunne købe besøgende til sin hjemmeside? De besøgende er ikke så gode som folk der "mere frivilligt" har søgt på Google og fundet siden, men de ser trods alt siden i browserens hovedvindue.

Og hvad ville I evt. betale pr. unikke besøgende, som både kunne være dansk, amerikansk og kineser?

Enhver kan vel bruge f.eks. 10.000 besøgende indenfor et par uger - om end til at boostede lidt reklame indtægter ;)

Jeg vil helst ikke komme ind på de teknikker jeg har tænkt at benytte - de er dog ikke patent pending, meeen :)

Og så vil jeg gerne være en anonym kryster da jeg er bange for hvordan idéen lyder i andres øjne. Tak.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er som sådan ikke noget umoralsk i det, så længe dem der bliver sendt ind på en side er klar over hvad og hvorfor... Jeg formoder at folk der kommer til at bruge dit booster system er inforstået med at de kommer til at se en række websites?

Jeg tvivler dog på at kvaliteten af de besøgende er noget værd, så det bliver nok svært at sælge det. Personligt vil jeg ikke givet ret mange kroner for 10.000 besøg, hvis jeg risikerere at det allesammen er +60, kvinder og kinesere... Ikke at der er noget galt i at kunne opfylde de krav, de er bare ikke lige min målgruppe.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ikke nogen interesse for mig.

Jeg vil hellere have 100 besøgende der rent faktisk har en interesse i de produkter og løsninger min virksomhed sælger, end jeg vil have 10.000 besøgende med en afvisningsprocent på 100.

Hvis et reklamefinancieret website pludseligt går fra 100 til 10.000 besøgende over kort tid kunne jeg godt forestille mig at der var en reklameleverandør der lugtede lunten og gav sig til at kigge lidt på det Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtige svar.

Det kunne lyde til at idéen ikke er så god som først antaget. Måske almindelige virksomheder ikke er målgruppen, men derimod sider som "Buy Vi4gr4 cheap" og "3nlarge your p3nis in two days". Og det er ikke lige sider jeg har lyst til at arbejde med :)

Jeg må bruge ferien på stranden i stedet ;)

Ha en super dag!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)