Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO 1on1

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hey amino's.

Jeg har lige fået min blog op og stå (alt ære til Peter Holmstrands) :D og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeg skal starte med rent seo mæssigt, helt fra bunden af, skal jeg tilmelde mig nogle steder eller..?. Findes der måske en gratis guide et sted?

Best regards.. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke et svar.

Men.. Et Bump 25 min efter at tråden er startet en lørdag aften er for hurtigt :) 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Jeg har ikke et svar.

Men.. Et Bump 25 min efter at tråden er startet en lørdag aften er for hurtigt :) 

tænkte det samme, men har virkelig intet at lave her til aften, og jeg plejer altid at have noget at lave, så jeg er lidt desperat :p

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg ville prioritere var at skabe noget interessant indhold.
Du kan seo'e dit site nok så meget, men er stadig indhold det hele kommer til at falde tilbage på - og så vidt jeg ved er Wordpress (formoder jeg du bruger) relativt søgemaskineoptimeret, ellers kan du hurtigt finde et extention der kan klare det.

Så fat tasterne, og skriv nogle blogindlæg der faktisk kan have relevans for omverdenen inden du slår dig selv halvt ihjel med at søgemaskineoptimere på indhold som slet ikke er generet.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

JohnBakken:
jeg plejer altid at have noget at lave, så jeg er lidt desperat :p

hehe Big Smile

Hvad med denne her

seo-lex

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :

Det første jeg ville prioritere var at skabe noget interessant indhold.
Du kan seo'e dit site nok så meget, men er stadig indhold det hele kommer til at falde tilbage på - og så vidt jeg ved er Wordpress (formoder jeg du bruger) relativt søgemaskineoptimeret, ellers kan du hurtigt finde et extention der kan klare det.

Så fat tasterne, og skriv nogle blogindlæg der faktisk kan have relevans for omverdenen inden du slår dig selv halvt ihjel med at søgemaskineoptimere på indhold som slet ikke er generet.

Indholdet kommer meget hurtigt da jeg har det på papir allerede, har rodet med emnet længe, så har skrevet en del selv og lavet aftaler med andre om indhold. Så jeg skulle mene at der ikke går mere end et par uger før jeg kommer til SEO delen :)

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej John bakken

Seo er evigheds arbejde google ændre regler løbende , så det lettest er at følg lidt grund ting

Sørg for der er massevis sider der linker til dig med god pagerank , huske forskellige beskrivelser på alle de steder du får links fra.

Husk søgeordene i titlen på din hjemmeside du vil ligger højt på google med .

Husk lave masser af undersider der beskriver det du sælger , huske ikke ens tekst på siderne .

Husk tilmelde din blog massevis rss - feed portaler der findes 1000 vis steder , skriv på google submit , add ,  tilmeld , skriv bagved   rss og feed , du kan kombinere det med hjemmeside , link , url bagved mv.

 http://www.demib.dk/seo-bog-gratis-1051.html  Søgeord optimering håndbog eller download den fulde version , Der er en god start guide

 http://www.seo-lex.dk/   Søge optimering bog er også god en guide.

Jeg har også selv skrevet dette før.

http://www.amino.dk/forums/p/62818/386300.aspx#386300

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)