Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af printer/scanner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er den heldige ejer af en Konica Minolta magicolor2590MF, men jeg kan ikke få skidtet til at virke. Jeg har fået den til at udskrive og kopiere, men jeg kan ikke få den til at scanne. Jeg har brugt timer i telefonen hos Konica Minolta's support, men det hjalp ikke meget.

Så jeg skal bruge noget hjælp til at få den til at virke. Jeg kunne forstille mig at det ville være bedst af få en teknikker ud og fikse det. 

Jeg bor lidt nord for Kbh.

Har i et gæt på hvad det vil koste?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt du føler du har gjort alt men kan du evt skrive hvad fejlmeddelelser du får?

Hvad har dig og support prøvet af?

Ved ikke hvor teknisk du er men du kan DL manualen her samt software, for det skal du jo bruge når du scanner.

Manual samt div

Lad høre fra dig Allan

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi startede med lidt sproglige problemer, han jeg talte med talte MEGET svensk, da deres support ligger i sverige. Han sagde at det bare var ip adr. der skulle være rigtige, men det hjalp ikke, så var der snak om kabler og div. men uden held.

Det endte med at han sendte en vejledning, og så måtte jeg selv prøve mig frem.. og det har jeg så, jeg jeg er ingen haj til it.

Både pc og printer skriver at der ikke er "kontakt", men jeg kan godt printe...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

DGA:
Vi startede med lidt sproglige problemer, han jeg talte med talte MEGET svensk

 

Jeg har lige smidt dig mit telefon nr i PM ring til mig jeg taler Dansk Big Smile

 

Bedste hilsner

Allan Hansen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)