Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.com domain og udenlandsk hosting af dansk site

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo ikke så erfaren, så kan du ikke lige uddybe, hvilken betydning det har, at en gruppe mennesker bruger Google.com til at søge med på engelsk i forhold til den geografiske lokation af webserveren? Den kan jeg ikke regne ud selv, er jeg bange for. Jeg vil frygtelig gerne høre mere om, hvilken betydning det har i forhold til spørgsmålet om den geografiske placering af webserveren?

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tager du to nøjagtigt lige gode sites på .dk domæner, der er optimeret til det samme på dansk, og det ene er hostet i Danmark og det andet i USA, vil domænet hostet i Danmark have et lille forspring for det, der ikke er.

Så der er en forskel, men bliver de optimeret lidt godt, så vil forskellen ikke være så stor? Er nemlig ved at optimere en side der ligger på en dansk server, men den skal optimeres på dansk, engelsk, svensk, norsk og flere sprog...

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt opfattet, Niels. Og du kan hente meget med den rigtige strukturering og brug af GWT - men selvfølgelig kun med et ikke landeafhængigt TLD.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Min eneste erfaring er stripdanmark.com og stripdenmark.com der har ligget goddady.com , jeg er dog ekstrem dårlige til engelske og kan ikke formulere mig på engelske så når jeg skriver forstår de mig ikke , jeg kunne se da disse 2 blev flyttet webserver til Danmark røg Stripdanmark fra side 2 på ordet stripper til ikke findes , da jeg flyttet server til Danmark ved godt at under 5 % bruger google.com , med min statik faldet drastisk fra googl.com nu , jeg ved ikke om det er pga. jeg flyttet server til Danmark eller der er bare andre regler nu , så vidste der er nogle der ved mere end mig , med jeg tror måske er det er fordi jeg flyttet webserver og jeg derfor ikke får nogle danske besøgene mere fra google.com ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Det er korrekt opfattet, Niels. Og du kan hente meget med den rigtige strukturering og brug af GWT - men selvfølgelig kun med et ikke landeafhængigt TLD.

Har du det beskrevet i din bog? Nu er jeg så heldig, at det er et .com de har der skal optimeres på :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Min eneste erfaring er stripdanmark.com og stripdenmark.com der har ligget goddady.com , jeg er dog ekstrem dårlige til engelske og kan ikke formulere mig på engelske så når jeg skriver forstår de mig ikke , jeg kunne se da disse 2 blev flyttet webserver til Danmark røg Stripdanmark fra side 2 på ordet stripper til ikke findes , da jeg flyttet server til Danmark ved godt at under 5 % bruger google.com , med min statik faldet drastisk fra googl.com nu , jeg ved ikke om det er pga. jeg flyttet server til Danmark eller der er bare andre regler nu , så vidste der er nogle der ved mere end mig , med jeg tror måske er det er fordi jeg flyttet webserver og jeg derfor ikke får nogle danske besøgene mere fra google.com ?

Det kunne jo også tænkes, at du fik mindre trafik fra USA på det internationale ord "strip" og "stripper"? Har du data fra Analytics eller andet, der viser geografiske data?

Jeg kan garantere dig, at du ikke får mindre trafik fra danskere, der bruger google.com, fordi du har flyttet hosting.

Lad mig gentage, hvad Mikkel deMib tidligere har skrevet om her på Amino: Man kan ikke lægge yderst begrænsede erfaringer til grund for konklusioner og/eller rådgivning af andre om emner, der kan være forretningskritiske for spørgeren.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Thomas Rosenstand:

Det er korrekt opfattet, Niels. Og du kan hente meget med den rigtige strukturering og brug af GWT - men selvfølgelig kun med et ikke landeafhængigt TLD.

Har du det beskrevet i din bog? Nu er jeg så heldig, at det er et .com de har der skal optimeres på :)

Naturligvis, Niels. Trods den beskedne pris på SEO-LEX 10.0 er også dette emne behandlet og forklaret Wink

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Naturligvis, Niels. Trods den beskedne pris på SEO-LEX 10.0 er også dette emne behandlet og forklaret Wink

Takker.... må hellere få den åbnet. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Rosenstand

Hej nu stiller jeg et spørgsmål tegn ? det er fordi jeg stiller et spørgsmål og ikke drager nogle konklusioner , og når man skriver tror er det noget man  ikke sikker er sikker på derfor spørger jeg jer om råd  , jeg skriver også ved ikke det er også fordi jeg ikke er sikker og derfor spørger jeg jer om råd

Dit svar regner med det ikke har nogle indvirkning at man flytter webserver , det forstod jeg i hvert fald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)