Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke bil skal jeg VÆLGE?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle transport Aminoer!!!

Står i et sjovt problem.

Det er jeg skal havde en bil med minium 4pallepladser, hvilke skal man vælge?

p.t køre jeg i Renualt Traffic L1H2. MEN TROR IKKE DER ER PLADS TIL 4 PALLER DER.

Håber der er noget der kan hjælpe

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Du skal helt klart kontakte John Olsen hos Manniche i Brøndby tlf. 61613196, han er super dygtig og ved hvad han har med at gøre, og oveni er han yderst konkurrencedygtig på prisen, og han leverer til hele landet.

Hils gerne fra mig.

 

Mvh.

 

Jesper

Easy Kurer

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg vil også gerne anbefale ham tilfædigvis. Han har hjulpet en god ven med at finde den bil han søgte. Han er hjælpsom og vist også konkurrence dygtig med priserne.

 

ellers kan du jo kigge lidt her http://www.industribasen.dk/varevogn nye og brugte varevogne fra hele Danmark

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey det er da bare iorden. tak

Har nemlig målt min Egen kassevogn og der har jeg plads til 3paller, men mangler lige 30-40cm for t havde plads til den sidste.

"Easy Kurer" har i haft en der hedder Michael ansat der????

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke du kan finde indvendige mål på de forskellige varevogne på de respektive bilmærkers hjemmesider? - Hvis du vil bruge lidt tid på at kigge rundt omkring efter den optimale bil.

En ting er jo at den kan tage fire paller, en anden ting er jo den overordnede økonomi omkring dit valg af bil.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu målt min egen bil, der kan være plads til 3paller, og der mangler 30-50cm så kan den 4palle også være der.

Mange tak for hjælpen

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)