Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: kompetent webdesigner - PSD fil design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du lave smukke designs i photoshop, køreklar til slicing ?

Så kan du være en af dem jeg søger. 

I spidsbelastningstider har vi ikke altid kapacitet til at følge med udførelse af photoshop designs, og søger derfor kompetente freelancere der har næse for smukt og præcist design. Det handler mest om webshop-design, men også almindelig webdesign og grafisk produktionsdesign er emner vi beskæftiger os med. 

Du vil modtage

Et meget klart brief fra os. Det vil være lavet for at give dig mest mulig information omkring det vi ønsker, dvs har du også flair for marketing er det kun et pluds. Det vil blive skrevet meget lig et kort men præcist manuskript. Der vil være plads til at du kan udfolde dig kreativt, men der vil dog være nogle retningslinjer for hvad der skal være med. 

Vi vil gerne have fra dig:

- En liste over refferencer, gerne både indenfor normalt webdesign, grafisk produktion, og webshop-design. 

- Et oplæg til en prisforhandling af en fastprisaftale. 

Send til 

Send dit oplæg til Karsten {A} tracemedia.eu, så tager vi det derfra. 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Har sendt dig en mail Wink

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Skulle det ske at i har brug for programmering så kan jeg altid være behjelpelig. Fra din address tyder det på at i lave TYPO3.

Hilsen Michael

durina79@gmail.com

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINOER. 

Jeg siger tusinde, tusinde tak for alle de kvalificerede hendvendelser jeg har fået på dette opslag. Alle der har sendt vil løbende få svar, og jeg vil gå i dialog med de der virker allermest kvalificerede og som kemien passer bedst med i det nye projekt. 

Endnu en gang har AMINO vist sig at spare en masse tid og energi når man lige står og mangler nogle kvalificerede leverandører :)

-Karsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)