Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

no follow på en <div> tag. Er det muligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi køre www.spain-holiday.com som køre på 8 sprog. Vi har én side som er bruger genereret og den er på engelsk på tværs af alle sprogversioner. Vi er klar over det er lidt risikabelt da Google kunne finde på at se dette som duplicate content og i værste fald undlade at indexere nogen af siderne eller måske vælge den forkerte som primær side.

Man kan jo bruge no followlinks, men kan man også gøre det på dele af en side på feks et <div> tag eller et <span> tag elign?

Jeg håber i har nogle ideer...?

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bare at du skal lave et canonical tag i toppen af denne side, så google mf. ved hvilken side der er den originale. Så skulle du ikke blive straffet :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens. Et par linjer php kan klare opgaven for dig.

Tjek evt. denne tråd, for at få hjælp:

http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=544&t=348237&sid=c50476f72662f5b31b22642629bf762b&start=0

Ikke helt samme problemstilling, men du kan bare omskrive eksemplerne derfra.

 

- Noget helt andet er dog, at jeg ikke tror det er nødvendigt. Svaret ovenfor tror jeg kan gøre tricket for dig. Og det må da unægteligt være noget nemmere!

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og tak for dit svar,

Hvis jeg følger dit eksempel så siger jeg jo til Google mf. at de ikke skal indexere denne side til sine serps. Men det er jo kun en lille del af siden som jeg ikke ønsker Google skal benytte.

Se et eksempel her www.feriebolig-spanien.dk/id/1881 hvor du ser en beskrivelsespart midt på siden som står på engelsk. Denne beskrivelse går igen på alle sprog og jeg ville meget foretrække at den beskrivelse bliver læst og indexeret til vores engelske site og udeladt på de andre sites. Så derfor leder jeg efter et tag elign som fortæller Google at dette ikke skal indexeres.

Siden er lavet i asp, så php scripts dur ikke.

Med venligst

Claus

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)