Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame vådservietter - nogle gode ideer til brugere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er blevet forhandler / distributør for en europæisk virksomhed der laver vådservietter til reklamebrug eller til detailsalg.
De kan lave disse servietter med fx: normale vådservietter, til hoved bru, til intim brug, til brillerens, til skorens, disinfektion, anti-myg, "inox cleaning" og selvbruner.

Jeg har selv et par ideer til virksomheder som kunne være interesseret i sådanne nogle til reklamebrug, men jeg er rigtig interesseret i at få nogle input fra jer af. Hvem kunne bruge sådan nogle?
minimum antal er 2000 stk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus,

Kan du vise eksempler på hvordan produkterne ser ud? Hvad er der af muligheder mht. designet?

Brillerens ville optikere sikkert være interesserede i... Men der skal man jo nok ud og have fat i det store kæder, der er jo næsten ingen små tilbage... 

mvh René W.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Da de bliver offset trykt så kan alt lade sig gøre med design (næsten).

De kan trykkes fra 1 farve og optil 5.

Jeg får lige tag et billede eller to af et par prøver så i kan se eksempler på dem.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Janus gerne priser... Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par forslag, ville være glad for at få den slags som reklamevare. Måske er de lidt langt ude, men meget sjove.

Antimyg som en dansk reklame for Storebæltsbroen, Sverige er jo kendt for at være fuld af myg.

Selvbruner som reklame for f.ex. rejser til Færøerne, eller til VisitDenmark, det er jo en del mindre skadeligt at blive charterbrun på dén måde, og de nordiske lande er jo ikke ligefremt kendt for deres bagende sol.

Børnefamilier er jo klart aftagere af alle slags vådservietter der kan desinficere deres beskidte unger, så måske legetøjsproducenter ville være en idé. Det er jo alm. kendt at legetøj er smittespredere i børneinstitutioner.

Dem til intim brug kunne sikkert være et hit for de der gerne vil i kontakt med unge på festivaller, med et sjovt slogan kunne det være et hit. Måske Ølproducenterne hehe... vi ved jo godt hvor den sidste dråbe ender.

god fornøjelse.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne afhænger rigtig meget af hvor mange farver og hvor mange stk. du skal bruge, men send mig en email på: Janus@lindau.dk så kan vi helt sikkert finde ud af noget.

Lone:
Tak for de gode forslag - når man først tænker sig lidt om kan sådan nogle bruges rigtig mange steder :)

Undskyld det dårlige billede:
http://lindau.dk/serviet.jpg

Tilmeldt 5. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sælger du stadig vådservietter med tryk?

Tilmeldt 5. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Laver du stadig de her vådservietter.

 

Hilsen Jim

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers gør jeg, hvis der er nogen der læser denne tråd

 

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)