Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt gratis netværksforum for forretningskvinder - Feedback søges!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane,

Idéen er jo god, men jeg savner en profil på netværket. Hvem stiles den til - udover at det er kvinder, der er målgruppen? Er det karrierekvinder, lederkvinder, iværksættere, iværksætterMØDRE - hvor højt skal vandende gå?

Hvis det er 'nede på jorden' så er jeg da bestemt med Smile

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simona,

Tak for din tilbagemelding!

Forummet kom online i dag, så alt er jo stadig MEGET nyt.

En profilbeskrivelse er klart min tanke, men som udgangspunkt er min tanke ikke at begrænse forummet, men mere sætte fokus på at kvinder måske kan blive bedre til at nerværke. Desuden har jeg selv deltaget på en del forskellige arrangementer, som har været af meget blandet karakter. Derfor vil jeg simpelthen skabe et forum, hvor alle kvinder frit kan networke, tale om deres forretningsplaner, jobsituation, udveksle tips til diverse resourcer og forhåbentligt kan vi med tiden lave live events hvor vi fysisk kan hilse på hinanden.

Håber du vil oprette dig som medlem, på BusinessWomen.dk og hjælpe til med indlæg her de første dage.... og Martin Thorborg har i sit talkshow lovet ikke at blive sur over jeg laver lidt reklame :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane,

Siluetterne på dit banner, er det ikke mænd?

mvh,
Peter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

Tak for det og held og lykke med det :-)

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Forretningskvinder? Jamen hvorfor? Hvad kan du tilbyde som vi ikke allerede har her på Amino? Hvorfor differentiere sig fra alle forretningsfolk og fokusere på køn? er det ikke lige præcis det vores medsøstre har kæmpet imod i de sidste årtier?

Jeg synes bestemt at 'kvindenetværk' er en tåbelig idé, medmindre der er tale om mødregrupper eller problematikker der er kønsbestemte og det er business jo ikke! Ja, beklager at det virker så negativt, men det er altså for mig at se et skridt tilbage.

Jeg nyder at få indput fra mænd fordi de ofte har en anden vinkel på tingene end jeg selv har og jeg ville da savne de mere rationelle, ofte lidt kedeligt fornuftige Wink vinkler det modsatte køn har at tilbyde mig (her taler jeg udelukkende for egne vegne og ikke hele mit køns vegne)

Så før du beder os kommentere dit site synes jeg du skal bruge tid på en oplysende text på siden.

M.v.h. Lone

 

P.s. Iøvrigt mener jeg lissom Peter at det er lidt morsomt at du har mænd øverst på siden.

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Du har helt ret, det er fordi designet også skal bruges til BusinessMen.dk

Forummet er som sagt en dag gammelt, og skal lige rettes til - blandt andet siluetten, men tak for feedback!

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene,

Tak for din feedback.

Jeg vil gerne fokusere på forretning, da jeg mener det er bedre end at lave f.eks. et forum hvor gravide taler sammen med virksomhedsejere.

Jeg deltager selv løbende på fysiske networking events kun for kvinder såsom WOW - Women on their way, og synes faktisk dette har en helt anden vinkel end når netop der er mænd med. En del flere kvinder tør stille sig op og fortælle deres historier, og man har mange gange andre bekymringer end mænd. Jeg mener ikke man kan  undvære at sparre med andre, og dette bør bestemt også være både mænd og kvinder. Derfor kommer der også en version på BusinessMen.dk - og lur mig om der ikke kommer en version hvor begge sites smelter sammen :-)

Med hensyn til hvad man kan få i mit forum fremfor f.eks. Amino, så er det en meget fokuseret vinkel for kvindelige forretningskvinder samt at vi vil koble det gratis forum sammen med fysiske networking events over hele landet. Jeg ved ikke hvor mange du reelt har mødt fra Amino? Jeg vil i hvertfald gerne have den dimension med.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)