Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentliggørelse af E-mail

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

http://danskforfatterforening.dk/content/view/83/97/ skriver:


Romaner, noveller, digte, faglitterære skrifter, oversættelser, illustrationer mv. besidder værkshøjde. Også breve vil oftest være ophavsretligt beskyttet, og man må derfor kun offentliggøre andres breve, hvis man har indhentet afsenderens samtykke.

Henrik

 

 

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker alle for de hurtige svar.

Jeg mente også godt nok det var sådan, men ville ikke hævde noget før jeg var sikker på min sag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket fragt selvskab benytter i? Har du prøvet at kontakte dem? De har vel en del af ansvaret!!

Har vareren en høj værdig - siden kunden laver et stort problem ud af det?

Hvis du kan undgå offentliggørelsen af jeres mail - ved evt. selv at køre pakken ud - selv om der er tale om mange km. Er det måske det værd?

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter post danmark og der er ikke gode erfaringer herfor! Dog ligger en del af skylden i at vi sender vores varer som brev for at holde udgifterne nede for vores kunder. Dette er vi dog ved at ændre.

Da vi sælger til hele lageret ville udgifterne være for store til at selv sørge for leveringen.

 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Det er jo også det han siger, (så vil de svare tilbage med hvordan du skal forholde dig til sagen) for i Danmark er det heller ikke lovligt at true, og hvis det går mande så meget på så er det vel ikke dunt at vide vad man har at rette sig efter

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjoo, jeg tror bare ikke han skal holde vejret mens han venter på svar fra en offentlig instans Smile

Det kan godt tage sin tid... lang tid!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. ophavsret på din e-mail:

Nu er jeg ikke jurist, men har sat mig lidt ind i reglerne om ophavsret i forbindelse med mit nuværende projekt.

Breve går ind under litterære værker hvad angår ophavsret, men der er to hovedkrav, som skal være opfyldt for at du har ophavsret på dem. Bl.a. skal der være sket en kreativ proces og brevene skal udfylde originalitetskravet. Der står intet specifikt i reglerne om ophavsret, så det er meget op til fotolkning, tidligere sager og indholdet/udformningen af dine mails/breve - de skal være kreative og originale, så vidt jeg har forstået reglerne.

Du bør nok snakke med retshjælp eller finde en advokat, hvis det er den vej, du vil gå.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)