Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prøver igen

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

1. jeg tjener penge via internettet
2. de penge jeg tjener bliver overført til paypal eller til en vens bank

3. når min ven har pengene sender han et produkt til mig

4. siden starter med KUN at være for mine venner

5. så kan de købe de produkter jeg køber ind fra min ven

 

 

 

kan ikke se det ulovligt og det svære! ved godt design mm systemer og.v koster penge, men hvis jeg har dem på en konto PT, hvad er det svært/ulovligt så

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:
1. jeg tjener penge via internettet

Ja det lyder fint.

john138:
2. de penge jeg tjener bliver overført til paypal eller til en vens bank

Du kan ikke bruge PayPal (se sidste indlæg) og hvem skal denne "ven" være?

john138:
3. når min ven har pengene sender han et produkt til mig

Hvordan kan du stole på at din "ven" ikke bare beholder pengene selv? Hvorfor skulle have indgå i et samarbejde med dig?

john138:
4. siden starter med KUN at være for mine venner

Nu ved jeg ikke hvor mange venner du har, men lad os sige du tager hele din årgang på din skole - dvs 60 personer, det vil du måske kunne tjene 5-10kr på?

john138:
5. så kan de købe de produkter jeg køber ind fra min ven

Det er ikke mange produkter du får for 5-10kr

Jeg skriver ikke dette fordi jeg ikke vil hjælpe, men nu syntes jeg simpelthen at du trækker grænsen for hvad 20 voksne mennesker fortæller dig hvad der kan lade sig gøre, og hvad der ikke kan.

Hvis du har et problem med dine forældre, så skal du snakke med dine forældre - vi er ikke et psykologisk panel hvor du kan græde ud og syntes verden er uretfærdig.

Tingene hænger unægtelig sammen som de gør. Regler er blevet lavet for at lave nogle gode rammer for hvordan man driver virksomhed.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ved jeg hvad for en side jeg laver :D vent og se når den er færdig D:

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John138.

Det er super fedt, at du virkeligt brænder for at lave et website, og tjene dine egne penge, det er bare godt at se :-)

Tror der er en enkelt ting, som du har misforstået. Du må lave lige den hjemmeside, som du har lyst til, men lige så snart det er kommercielt, så skal dine forældre indblandes, og det er der en grund til. Du må ikke indgå juridisk bindende aftaler, som betyder, at du ikke kan stå inde for aftaler i forbindelse med penge :-)

En pointside kræver, at du har samarbejde med fx. EuroAds, og en eventuel leverandør. Du skal kunne opgive til skat, og holde regnskab.

At lave en hjemmeside kræver også noget, for at lave en pointside skal du kunne arbejde med nogle scriptpsprog, og udover det skal du have dig et domæne. Har du allerede problemer med at få domænet, så ser det en smule sort ud.

Hvis du bare gerne vil prøve, at kunne tage noget ansvar i forhold til administrationen af et website, så prøv evt. at kig rundt, og se om der er nogle sider, som mangler et crew, det kunne være meget sjovt.

Men ellers vent til du bliver ældre, så bliver det hele meget nemmere, og så er du nok også sat mere ind i det :-)

Vh

Nikolaj petersen

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu begynder john også at kontakte folk pr. msn mm. han burde virkelig bannes fra sitet

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)