Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

4Q Survey - til websites/shops, erfaringer med dette?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

http://www.4qsurvey.com/ 

Dette er et gratis program som man kan sætte ind i sin webshop/side og spørge sine besøgende, hvordan deres besøg var paa ens side.

Er der nogen som har prøvet dette? Vil i mene at det er en daarlig ide at smække en pop up i hovedet paa folk, saa snart de klikker ind paa ens side og spørge om det vil besvare 4 spørgsmaal naar det er færdig med besøget paa ens side?

Vil det gøre mere skade end gavn?

Mvh

Anders

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Hej

http://www.4qsurvey.com/ 

Dette er et gratis program som man kan sætte ind i sin webshop/side og spørge sine besøgende, hvordan deres besøg var paa ens side.

Er der nogen som har prøvet dette? Vil i mene at det er en daarlig ide at smække en pop up i hovedet paa folk, saa snart de klikker ind paa ens side og spørge om det vil besvare 4 spørgsmaal naar det er færdig med besøget paa ens side?

Vil det gøre mere skade end gavn?

Mvh

Anders

 

Gir li den en chance mere :-)

 

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare sige... mht ydelser stillet af andre, så får jeg MAVEPINE når jeg hører ordet gratis. Der er ALTID ét eller andet galt i sådan en sætning.

Det vil klart gøre skade hvis du skal reklamere for bæstet.

Men det gør også skade hvis brugeren ikke kan vælge aktivt, om han/hun vil deltage. UDEN at få en ordentlig motherfu... af en frame op på siden når han browser.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

ppehrson:

Jeg vil bare sige... mht ydelser stillet af andre, så får jeg MAVEPINE når jeg hører ordet gratis. Der er ALTID ét eller andet galt i sådan en sætning.

Det vil klart gøre skade hvis du skal reklamere for bæstet.

Men det gør også skade hvis brugeren ikke kan vælge aktivt, om han/hun vil deltage. UDEN at få en ordentlig motherfu... af en frame op på siden når han browser.

Hej

Man skal ik reklamere for den, der kommer en boks op hvor man kan som kunde skal sige ja eller nej til at svare paa 4 spørgsmaal nar man er færdig med at shoppe elle ikke at shoppe.

Iflg youtube videoen hvertfald.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den vil jeg mene at du sagtens kan stole på. Den er delvist lavet af Avinash Kaushik, som er en af de største guruer inden for web analytics og f.eks. web-analytics evangelist fro Google. - læs bla hans blog Occams Razor

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Dehnhardt:

Den vil jeg mene at du sagtens kan stole på. Den er delvist lavet af Avinash Kaushik, som er en af de største guruer inden for web analytics og f.eks. web-analytics evangelist fro Google. - læs bla hans blog Occams Razor

Mener du ogsaa at man kan bruge denne uden at det genere  for meget? Man kan selvf. sige at naar der ikke rigtigt er noget salg alligevel kan det jo ikke gøre skade. 

anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det syntes jeg ja, og ikke mindst kan den kombineret med f.eks. Google Analytics give dig nogle indsigter i dit website og hvorfor folk køber/ikke køber noget.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en god ide. Jeg ville dog 100% vælge med at introducere brugeren for spørgeskemaet til efter de har handlet hos jer. Måske skal popup'en aktiveres så snart kunden gennemgår sidste skridt af betalingsprocessen. På den måde mister du ikke kunder, som bliver irritereret af spørgeskemaet.

En måde at få flere til at udfylde skemaet på kan endvidere være at udlodde nogle præmier til folk der deltager i undersøgelsen. Hvis du har en webshop, så er det vel næppe ret dyrt for dig at sætte et par småting på højkant!

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er intet værre end popups. Så du skal i hvertfald kun gøre det, hvis det er nødvendigt. Lav evt et punkt der hedder konkurrence, hvor folk kan besvare nogle spørgsmål. Eller send det ud til dem der er tilmeldt et nyhedsbrev.

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)