Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pay pr. performance.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har lige set et job på nettet, hvor lønnen som virksomheden tilbød blev kaldt Pay pr. performance. Er der nogen der kan forklare mig havde det betyder. For i mine øre lyder det som om, at hvis en prestationer i virksomheden ikke har givet noget salg, så får man heller ingen løn. Og det kan da ikke være rigtig?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svare vel lidt til en sælger der er provisionslønnet.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også, at de mener, at man er lønnet på ren provision. 

Det er ganske almindeligt i salgsverden, at man udelukkende bliver aflønnet for det salg man laver - Mange ejendomsmæglere er i disse dage også aflønnede på ren provisionsbasis. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en freelancer grafiker-stilling. Og det fik mig til at tænke på at, er jo ikke nødvendigvis at det er markesføring, grafikken eller hjemmesidens opbygning der har gjordt at man ikke har skabt et salg. Det kan jo også være produktet, prisen eller tid på året. Der er så mange variabler, der kan gøre at der ikke er sket et salg.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Hvis det er en freelancer de søger, så er det højst sandsynligt time eller opgavebaseret aflønning. Dvs. når de har en opgave bliver du tilkaldt - og får så enten x antal kroner pr. time eller x antal kroner for selve opgaven. At de skriver Pay pr. performance tror jeg umiddelbart er en misforståelse af hvad ordet dækker fra deres side. Men ring da til dem og spørg Big Smile

Mange hilsener Helle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)