Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er advokat virkelig nødvendig for at gennemlæse en lejekontrakt ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at blive klogere på det at leje sig ind i et lokale til klinik brug (zoneterapeut). Jeg leder efter et sted at starte op, da jeg er nyuddannet zoneterapeut og fandt et sted hos en frisør, som kunne udleje 12m2 for 4000kr pr måned (+ 3 måneders depositum) er uden moms - inkl. strøm og varme. Dette lokale kunne udlejes hele ugen i frisørens åbningstid - lukket hver onsdag, samt lukkes 17.30 etc..(Dette besværliggør mine egen indtjenings muligheder, da det jo indebærer en 4 dages uge..

Dette for at undgå tyveri af frisørens produkter, da der er adgang gennem salonen for at benytte toilet, samt fælles indgang til mit lokale.

Det jeg studser over er at jeg fik et kig på, hvordan min eventuelle lejekontrakt ville se ud, og mistede vejret da en LANG smørebrødsseddel dukkede op på min email, totalt fyldt af regler så jeg vil have brug for en advokat til at gennemgå denne først. Er det normalt så indviklet med kontrakterne for at leje et lokale til at opstarte en klinik ?

Jeg skal lige tilføje, at jeg har mistet lysten til at indgå lige netop dette tilbud.

Jeg ønsker i dette tilfælde at skrive dette indlæg anonymt af hensyn til begge parter, men håber at nogen kan kaste et lys over lejekontrakter, gennemskuelighed, let læselige, behov for advokat nødvendigt etc..

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Ageras kan du helt gratis og uforpligtende få 3 tilbud fra revisorer, der kan hjælpe dig med registrering af CVR-nummer, momsregistrering m.m. Klik her!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :