Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS programmør søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har fra tid til anden projekter der kræver en backend. Førhen har jeg selv udviklet det, men jeg bruger alt for meget tid på det, og søger derfor en samarbejdspartner - gerne en freelance, selvstændig eller studerende. Du skal være dygtig til at lave brugervenlig CMS i f.eks. Joomla eller lignende. Oftest vil opgaven være at generere xml der har en bestemt formattering, da det skal bruges på Flash hjemmesider, derudover selvfølgelig uploade og resizing af billeder osv. - men sjældent vildt komplekse løsninger, da Flash sites oftest har låst sitemap, hvor kun indholdet på de pre-definerede undersider er dynamisk.

Hvis du har kompetencerne (og lyst selvfølgelig), hører jeg meget gerne fra dig. Skriv gerne lidt om hvad du "kan" og også gerne et eksempel på en pris for et simpelt CMS der f.eks. bare skal kunne tilføje/slette/ændre nyheder og galleri. Send også gerne link til hjemmeside hvis du har det :-)

Send en mail til mig på yes (at) iliketoplay.dk, jeg besvarer alle mails når jeg er tilbage fra ferie.

God sommer :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kontakte mig på rasmus[at]hoeks.dk, eller 50451292

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Vi tilbyder loesninger med flash implementering, geren avancerede og nytaenkte opgaver der er udfordrende. Vi arbejder inden for Joomla, Drupal, PHPSugar samt med framewarks saa som ZEND, osv.

Som ren programmerings virksomhed leder vi after samarbejds partner til laenger vaerende samarbejde, du laver design vi programmer.

Min email er durian79@gmail.com

 

Hilsen Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg er interesseret i at høre mere.
En kammerat og jeg, er selv igang med at udvikle vores egene CMS systemer, og vi kunne godt tænke os at udnytte disse i samarbejde med dig.

Kan jeg få dig til at smide en mail til mig på: nils@np3design.dk ?

På forehånd tak.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Vi er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig. 

Med venlig hilsen

Lars

lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)