Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HP Laserjet 5000N sælges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Kan du fortælle mig hvad der er specielt ved denne farvelaser siden den koster så meget?

Normalt ligger de nemlig i et par tusinde kroner - jeg står faktisk og mangler en - men jeg kan slet ikke finde noget på sådan en 5000N nogen steder.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er hvad der står på HP:

HP LaserJet 5000 N printer C4111A The HP LaserJet 5000n printer is a 16 ppm laser printer that comes standard with a 100-sheet multi-purpose Tray 1, a 250-sheet Tray 2, a 500-sheet Tray 3, 8 MB of memory, and an HP Jetdirect print server card (J4169A) for connecting to a network. It is designed for network users and can print on paper sizes up to A3 and 11 x 17 inches.

Link her: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl04577&locale=en_US&taskId=101&prodSeriesId=25473&prodTypeId=18972

Det firma vi købte udstyr af sagde de kørte perfekt og at der også var netværkskort i.

Ps. det er ikke en colorlaserjet - men kun sort/hvid.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Kan du fortælle mig hvad der er specielt ved denne farvelaser siden den koster så meget?

Pricerunner har kun én forhandler. Eneste anmeldelse er 3 år gammel og jeg kan slet ikke finde den på EDBpriser... mon ikke det er en udgået model?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Kan du fortælle mig hvad der er specielt ved denne farvelaser siden den koster så meget?

Normalt ligger de nemlig i et par tusinde kroner - jeg står faktisk og mangler en - men jeg kan slet ikke finde noget på sådan en 5000N nogen steder.

VH Jørgen Olsen

Hej Jørgen,

En HP laserJet 5000N er forgængeren til den nuværende HP LaserJet 5200N, som HP mener skal koster omkring 21.000,-.
Det som gør de her modeller printere lidt specielle er, at de er fremstillet til virksomheder, som printer endog rigtigt mange sider ud om måneden.
Altså er de meget mere solide end de noget billigere modeller.
Hvis man ikke har så store print-behov, vil det være voldtsomt overkill med sådan en printer. Smile

Det er en sort/hvid printer med indbygget netkort.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Pricerunner har kun én forhandler. Eneste anmeldelse er 3 år gammel og jeg kan slet ikke finde den på EDBpriser... mon ikke det er en udgået model?

Jo, den er udgået og erstattet af HP LaserJet 5200N.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny prisen på over 20.000 skal du ikke ligge for meget i  - det er som Tommy skriver ny pris tilbage i 2007.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah tak for det - så hjælper det jo ikke at jeg forsøger at prutte den ned hvis der måske er nogen der kan bruge den "professionelt" :)

Jeg printer måske 20-25.000 sider om året så skal nok have fat i noget billigere.

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal det ikke opfattes som et biligt salgstrick :-) Men er 20.000 - 25.000 sider om året ikke rimeligt meget ?

Der er ikke selvfølgelig ikke noget garanti på den - men evt. køber er selvfølgelig velkommen til afprøve den inden betaling.

Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco: Har du et imnput til hvad man kan tage for den ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)