Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget lille CMS system i open source

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvor din "avasion" imod joomla ligger. Selv til små sites mener jeg også, at Joomla er et glimrende valg. For at undgå problematikken omkring, at administrationsmodulet for bruger bliver for avanceret kan man blot ændre brugers rettigheder, således at denne kun ser enkelte dele af administrationspanelet.

Et godt alternativ er wordpress.

 

Skyd mig endelig i sænk, hvis jeg er for farvet :)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Hoeks:

Jeg forstår ikke hvor din "avasion" imod joomla ligger. Selv til små sites mener jeg også, at Joomla er et glimrende valg. For at undgå problematikken omkring, at administrationsmodulet for bruger bliver for avanceret kan man blot ændre brugers rettigheder, således at denne kun ser enkelte dele af administrationspanelet.

Systemet er simpelthen alt for indviklet for den "almindelige bruger", kig en gang på administrationsmodulet.....ja det er voldsomt.

Og når man skal begrænse tingene og tage forholdsregler overfor hvad brugeren må og ikke må, er det det forkerte system til den almindelige bruger.

Joomla er et godt system, men ikke til nybegynderen.

mvh

Mogens Jørgensen
Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

 

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt korrekt, det er super fedt Joomla og bruger det hele tiden til mine kunder, men ikke Hr og Fru Jensen :-) Jeg er stadig på jagt.....hvis jeg støder på et der er bedre end de nævnte hører I mer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)