Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af varer i et ikke EU-land - leveret fra lager i Holland.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg køber en varer i et ikke EU-land men får den leveret fra deres lager i Holland, hvordan er det så med told og moms? Betegnes det som køb fra et ikke EU-land?

Mvh. Allan

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på om varerne står i toldfrit-area, og dermed først skal fortoldes før de kan sendes i EU eller om varerne blot står på et normalt lager... Men er sikker på det er det første der er tale om, med mindre firmaet allerede har fortoldet varerne og inkluderet tolden i salgsprisen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

De står ikke i toldfrit-area, de står på lager hos deres hollandske samarbejds partner.

Mvh. Allan

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Go-media:

De står ikke i toldfrit-area, de står på lager hos deres hollandske samarbejds partner.

Når det er tilfældet er varen allerede indfortoldet i EU, Så for dig vil der være tale om en helt almindelig EU handel udem moms og told (hvis du er moms reg.)

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor køber du dem så ik bare af samarbejdspartneren og undgår evt tvister eller spørgsmål senere hen? Altså bare for at gøre det nemmest muligt.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)