Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisorrådgivning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mig og en kammerat har et forholdsvis nystartet firma, og vi kunne godt tænke os at få styr på alle de løse ender, og få opklaret nogle spørgsmål vedr. regnskab og lignende. Er der nogen herinde der kan tilbyde noget lignende, eller kender nogen der kan..helst i Aalborg eller omegn.

Med venlig hilsen

Jesper Ekmann

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Vi vil gerne give jer et tilbud selvom vi ikke lige ligger i Aalborg og omegen. Vi har andre kunder i dette område uden at det er et problem, at vi ligger på sjælland. Såfremt i er interesseret kan vi kontaktes på 42 22 49 32 eller mail@revisorfirmaetlemo.dk

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Med mindre du skal bruge hjælp lige nu kan du ringe ud til Dansk Revision på Sofiendalsvej (de holder vist ferie de næste 3 uger). Spørg evt. efter Marianne Bæk Jensen...

De har en del erfaring med iværksættere og er endvidere medlem af NIN-ordningen, så mon ikke de kan hjælpe dig/jer. Vi bruger dem selv og er i hvert fald tilfredse indtil videre :-)

 

Med venlig hilsen


Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sjælland er desværre for langt væk - vi vil gerne kunne mødes face to face  :  )

Ok, det lyder interessant - har du nogle kontaktoplysninger til dem, så jeg kan få fat i dem?

Med venlig hilsen

Jesper

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Ekmann:
Ok, det lyder interessant - har du nogle kontaktoplysninger til dem, så jeg kan få fat i dem?

 

Mariannes email er mbj@danskrevision.dk og deres hovednummer er 9818 3344.

 

Mvh. Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)