Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk Firma fra Danmark

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Er det nok? Er det ik driftstedet eller sådan der afgøre i hvilket land beskatning mm foregår?

I princippet vil det ikke medføre fast driftsted hvis hun kun optager bestillinger i Danmark. Det vil også være muligt at lægge et lager hos en tredjemand i Danmark uden at det nødvendigvis medfører fast driftsted (når visse betingelser er opfyldt).

MEN hun kommer ikke uden om det ,som du selv har været inde på at der skal være en eller anden aktivitet i tyskland, der kan begrunde at der er tale om driftsted i tyskland.

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Fashion-Seller:
Er det nok? Er det ik driftstedet eller sådan der afgøre i hvilket land beskatning mm foregår?

I princippet vil det ikke medføre fast driftsted hvis hun kun optager bestillinger i Danmark. Det vil også være muligt at lægge et lager hos en tredjemand i Danmark uden at det nødvendigvis medfører fast driftsted (når visse betingelser er opfyldt).

MEN hun kommer ikke uden om det ,som du selv har været inde på at der skal være en eller anden aktivitet i tyskland, der kan begrunde at der er tale om driftsted i tyskland.

Så er vi enige, selvom jeg aldrig har fattet hvordan man diffinere hva der er driftsted...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Så er vi enige, selvom jeg aldrig har fattet hvordan man diffinere hva der er driftsted...

Det er heller ikke sort og hvidt. Der er en masse faktorer der kan påvirke hvor det faste driftsted ligger.

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle Jeres svar det giver stof til eftertanke.

Har jeg forstået det ret hvis jeg siger, at for jeg kan drive et tysk firma fra DK skal der være lager og aktivitet  i Tyskland?

 

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Voller76:

Tak for alle Jeres svar det giver stof til eftertanke.

Har jeg forstået det ret hvis jeg siger, at for jeg kan drive et tysk firma fra DK skal der være lager og aktivitet  i Tyskland?

Må man spørge hvorfor det er du vil drive et tysk firma fra DK og dermed få en masse dobbeltarbejde?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må du da Smile

Fordi jeg kan sælge mere til en kunde hvis det er et tysk firma de handler med.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Voller76:

Ja det må du da Smile

Fordi jeg kan sælge mere til en kunde hvis det er et tysk firma de handler med.

Der burde da ingen forskel være på en kundes køb, om det er i DK eller Tyskland... Håber det er meget mere, for ellers er det en dyr købt ordre med dette setup...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Der burde da ingen forskel være på en kundes køb, om det er i DK eller Tyskland...

Det er lettere at få tyskere til at at handle i en tysk webshop end i en dot.dk. På den måde kan jeg godt følge Voller76.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Fashion-Seller:
Der burde da ingen forskel være på en kundes køb, om det er i DK eller Tyskland...

Det er lettere at få tyskere til at at handle i en tysk webshop end i en dot.dk. På den måde kan jeg godt følge Voller76.

Helt enig, men det kan fixes på flere andre billigere måder, end at oprette et tysk firma...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Helt enig, men det kan fixes på flere andre billigere måder, end at oprette et tysk firma...

Vi er helt på linie - at det kan laves unødigt kompliceret og omstændigt...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)