Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket system salg af E-Bøger ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Hvilket system eller setup vil i anbefale til salg af e-bøger? 

Det drejer sig kun om 3 stk. Så et større setup er nok ikke nødvendigt.

 

Personligt kan jeg utroligt godt lide Martin Thorborgs E-Phusher setup - men hvad kan i derude anbefale?

 

Mvh.

Janus B. Christensen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag fat i Brian Brandt og hans Myll.dk, som jeg vil tro er danmarks første ebogs forlag. Du kan helt sikkert lave en aftale med ham om sikker distribution end din bog :)

Mht. Thorborg's system, så er jeg meget enig med dig, bortset fra at hans system blokerer for download efter 24 timer, det finder jeg lidt uheldigt.

Men tag fat i Brian :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger et system der på mange punkter ligner Martin's til salg af min bog om SEO - men da min løsning bygger på et fuldt webshop/CMS system kan det så også nogle flere ting, hvis man skal bruge det.

Og så kan man iøvrigt selv bestemme om der skal udløb på downloads - og hvor langt det skal være :)

Systemet indeholder bl.a. automatisk håndtering af vandmærkning, kodeord, trial-version, automatiske emails (action mails) osv. og er leveret af et selskab jeg er delvist medejer af: Redpitt. Du kan tage fat i vores salgsdirektør Zakir på: zakir@redpitt.com hvis du vil høre mere om denne løsning

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

men da min løsning bygger på et fuldt webshop/CMS system kan det så også nogle flere ting, hvis man skal bruge det.

Som Mikkel også siger vil jeg også byde ind med et fuldt webshop system. I open source systemet Magento har man mulighed for at lave "downloadable" varer eller "virtuelle" varer. Dette egner sig også fint til e-bøger.

Vi kan sætte en komplet shop op med hosting og betalingsgateway (til blandt andet dankort) for 9.995 med unikt design. Se evt. mere her: http://getashop.dk eller vores Amino tilbud som vi kører her i sommervarmen:

http://www.amino.dk/forums/p/63352/388954.aspx

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)