Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fejl med moms i summasumarum hjælp??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg er en amatør bruger af summasumarum, men er nu gået godt indtil jeg skal indgive moms her i anden periode, så kommer den frem og siger jeg ikke har fået tømt mine momskonti fra første periode, æhh hvad kan jeg har gjort galt?

Har krediteret konto 66900 da de kom retur??

 

Benjamin

 

Shape the future, or die trying 8-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin4295:

Hejsa jeg er en amatør bruger af summasumarum, men er nu gået godt indtil jeg skal indgive moms her i anden periode, så kommer den frem og siger jeg ikke har fået tømt mine momskonti fra første periode, æhh hvad kan jeg har gjort galt?

Har krediteret konto 66900 da de kom retur??

 

Benjamin

 

Summasummarum vil gerne hjælpe dig med momsen - men det er helt frivilligt.

Det lyder som om du klarer momsafregningen manuelt - summasummarum har en "smart" moms-funktion - den laver kladden for dig i forhold til momsafregningen - men det er som sagt helt frivilligt om du ønsker at benytte den funktion - så du kan bare ignorere denne meddelelse.

 

Jeg går ud fra du debiterede 66900 i forbindelse med momsafregningen - med en dato indenfor momsperioden - og nu har krediteret og udlignet den.

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se den har selv regnet dem ud og skrevet de to tal til 66100 og så 66200

Og så har jeg da jeg fik pengene som var negativ moms, krediteret dem på konto 66900

det er det jeg har gjort

Ej rigtig ærgeligt kan man lave det om igen?

tak.

 

 

Shape the future, or die trying 8-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin4295:

Kan se den har selv regnet dem ud og skrevet de to tal til 66100 og så 66200

Og så har jeg da jeg fik pengene som var negativ moms, krediteret dem på konto 66900

det er det jeg har gjort

Ej rigtig ærgeligt kan man lave det om igen?

tak.

 

 

Jeg har svært ved at gennemskue præcis hvad der er galt udfra det du skriver - til gengæld er jeg lidt af en haj til regnskaber så hvis du sender mig dine filer skal jeg nok se om jeg kan rette det for dig - uden beregning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)