Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbudspris..?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man bestiller en vare hos et firma, til en tilbudspris, og den gældne vare er i restordre - idet varen kommer på lager igen, har man så krav på denne tilbudspris, som jo var gældende, idet man bestilte varen? Eller kan firmaet sætte varen til salg til standardpris?

Havde bestilt noget udstyr ved en musikbutik - for 2 måneder siden - og nu er varen endelig kommet på lager igen, og prisen er steget kr 1500?! Da jeg bestilte varen fik jeg at vide, at den ville ankomme inden for tilbudsperioden - det er så ikke sket. Kan de virkelig forlange fuld pris?

 

/Christian

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en ordrebekræftelse? I så fald burde der jo ikke være nogen problemer i at få den sendt til tilbudsprisen.

Hilsen Morten

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

De har på skrift den dato jeg har bestilt produktet, og jeg har tilbudsavisen for den gældende periode.. Jeg har intet betalt endnu..

Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er jo om der indgået en endelig aftale i tilbudsugen om, at du køber produktet til tilbudsprisen. For at kunne give dig et svar herpå, vil jeg gerne have svar på følgende to spørgsmål:

Hvad har firmaet skrevet si sin "bekræftelse" på skrift den dato du bestilte produktet?

Og stillede firmaet først krav om betaling ved levering?

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)