Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køber vil ikke betale.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se at det bedste ikke er at lukke hans side.

Nu er jeg ikke et firma der lever af at levere hjemmesider til folk. Jeg havde selv webshoppen, men synes ikke jeg havde tiden til den mere, så jeg satte den til salg, og han købte den så.

Angående ferie, så har jeg som sagt adgang til hans administrationsmodul og kan se at han behandler de ordre der kommer, så ferie kan han ikke være på.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Powertrading:

Angående ferie, så har jeg som sagt adgang til hans administrationsmodul og kan se at han behandler de ordre der kommer, så ferie kan han ikke være på.

Jeg er heller ikke fortaler for at du bare lukker systemet ned, men du kan gøre en anden ting som vil gøre at han ikke glemmer dig.

Inde i administrationssystemet sørger du for at der f.eks. i toppen kommer en bjælke om at han skal kontakte dig... Hvis han ikke selv har adgang til koden, så kan han ikke fjerne det.

Husk at sørge for at det lyser op i skrigende farver så han ser det.

 

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale at du ikke laver noget med siden, det er bedre at være den store. Send de 3 rykkerbreve til han, og gerne det 3. anbefalet, og sørg for at der er min. 10 dage mellem du sender dem. Det skader ikke at sende kopier pr. mail og ringe 2-3 gange pr.uge. Virker det ikke må du en tur i retten.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)