Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer til feedback/formulare/optimering af ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Jeg har lige lavet en ny hjemmeside indenfor rengøringsservice, og mangler lidt hjælp til nogen formular, optimering og evt. lidt general feedback på hjemmesiden opsætning, design osv.

Jeg skal have lavet følgende formulare:

  • Jobsøgende, hvor folk kan indtaste diverse oplysning og indsende
  • Rengøringstilbud, hvor folk kan udfylde hva de har brug for og indsende
  • Kontaktformular, designet har jeg allerede, mangler bare funktionen/koden bag.

Derudover ville det være en fordel, hvis du også kender til søgemaskineoptimering, så du lige kan gå min side igennem for mangler.

Jeg søger helst en privatperson, eller et enkeltmandsfirma til at løse opgaven.

Håber at høre fra den rette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Qasem,

Hvad har du programmeret siden i, eller hvad skal den programmeres i ?

- Og fra en scala fra 1-100% hvor meget af sitet er så færdigt inkl. design ?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan jeg hjælpe med, skriv til krii08@hotmail.com

mvh Kristoffer

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også meget gerne give et tilbud.

peter@hztrading.dk, så kigger jeg på det hurtigst muligt.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:

Hej Qasem,

Hvad har du programmeret siden i, eller hvad skal den programmeres i ?

- Og fra en scala fra 1-100% hvor meget af sitet er så færdigt inkl. design ?

Hejsa.

Jamen du kan se siden her: http://www.maximumclean.dk/, den er i helt alm. html.

Siden er 98 % klar, men jeg ønsker at tilføje lidt mere på min job og tilbud, så det er nemmere for jobsøgende at søge job, og nemmere for kunder at bestille et tilbud. 

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lige været en tur omkring dit website. Jeg kan ikke hjælpe dig med hensyn til formularer, men en væsentlig del af et website er jo informationen - altså teksten.

Alt i alt synes jeg, du har et pænt og enkelt site, hvor informationen ikke drukner i smarte features.

Du har en fin tekst, som faktisk kun trænger til en let korrektur, men jeg vil dog foreslå, at du konsekvent skifter ordet kunden, kunder osv. ud og i stedet bruger du, dig og lignende, som du allerede gør det på forsiden. Undgå ord som De, Dem og Deres.

Skriv til din kunde - det gør du, når du kalder ham du. Lad være med at skrive om din kunde - det gør du, når du kalder ham kunden. :o)

 

Med venlig hilsen

Gitte Høgh, tekstforfatter

Belletrist

 

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot design du har, men der er visse ting som irritere. Smid mig en email på Thomas@aboutweb.dk så skal du få noget gratis feedback, men vi kan også godt hjælpe dig med at få dit website færdigudviklet

Fra København
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Belletrist:

Hejsa

Jeg har lige været en tur omkring dit website. Jeg kan ikke hjælpe dig med hensyn til formularer, men en væsentlig del af et website er jo informationen - altså teksten.

Alt i alt synes jeg, du har et pænt og enkelt site, hvor informationen ikke drukner i smarte features.

Du har en fin tekst, som faktisk kun trænger til en let korrektur, men jeg vil dog foreslå, at du konsekvent skifter ordet kunden, kunder osv. ud og i stedet bruger du, dig og lignende, som du allerede gør det på forsiden. Undgå ord som De, Dem og Deres.

Skriv til din kunde - det gør du, når du kalder ham du. Lad være med at skrive om din kunde - det gør du, når du kalder ham kunden. :o)

 

Med venlig hilsen

Gitte Høgh, tekstforfatter

Belletrist

 

 

 

Det skal jeg se at få rettet med det samme.

Tak for informationen :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)