Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indberet til eIndkomst via TastSelv - how?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvorfor. Prøv at tænke sådan på det, at der er andre der skal bruge 100 andre ting. Dvs. hvis alt bare skulle serveres for folk ville det medføre total uoverskuelighed.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke sådan jeg tænkte, men da jeg skulle tilmelde mig som importører skulle der blot et par klik til, men lige så snart det er A-Skat, så skal det være kompliceret.

Min kritik lyder på, at det offentligt oftest kun har halve løsninger - det er altid lige noget, som ikke fungere. På et tidspunkt var jeg lærervikar og LærerIntranetet virkede også kun delvis - som iøvrigt er et UNI-C produkt. Det har ikke noget med, at alt skal serveres, men derimod at få systemerne til at fungere, således at alle benytter dem. Fx LærerIntra blev benyttet nogen og ikke af andre. Det medførte til misforståelser og andet bøvl, da der kunne lægge flere måneder gamle beskeder til lærerne indbyrdes.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Faran Mahmood:

 Fx LærerIntra blev benyttet nogen og ikke af andre. Det medførte til misforståelser og andet bøvl, da der kunne lægge flere måneder gamle beskeder til lærerne indbyrdes.

Syn's ikke lige det kan katagoriseres som systemfejl. Stick out tongue

I foråret stiftede jeg bekendtskab med uddannelse.dk - også et UNI-C produkt. Dette bekendtskab kunne jeg godt have været foruden.

 

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Årsagen til det ikke blev benyttet var, at der var fejl i systemet, samt mangler.

Uddannelse.dk er et pragt eksempel på hvor elendig de offentlig systemer kan være.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)