Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe mig med at analysere mine Adwords ?`

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er forholdsvis ny indenfor Adwords, og da det er første gang jeg prøver det af, kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om min statistik.

Jeg oprettede annoncen d. 23 juni 2009. og kan se at der har været fremgang på enkelte søgeord.

Men er stadig ikke helt tilfreds, og kan ikke komme frem til, hvilke søgeord jeg skal bruge i stedet for.

Hvis der er en der har tid til at kigge på det vil jeg blive meget glad.

Jeg linker et screendump op til statikken:

Screendump af statistik

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nils,


Et hurtig blik og kommentar:
Du har søgeordet "websigner" og det skal du byde meget mere på, for at få flere besøgende.
Derudover, så er det vigtig at du har søgeord eks. "hjælp til webdesign" "køb webdesign" "bestil websign" det er ikke søgeord som bliver søgt ofte, men der er høj konverteringsrate.

Din Annonce:
Udover at du skal fokusere mere på longtail søgninger, så skal du huske noget Call-to-action i dine annoncer. eksempel : "Ring nu" - "Kontakt mig  i dag" "Få et tilbud nu" ect.
Du skal beskrive det du vil have brugeren til at gøre, i din annonce.

Udover det så er CSS ikke et godt ord... uden stopord. Hvis jeg søger "lær css", så er det knap så relevant for dig at annoncere. Så uden "lær" skal du have som stopord.

Håber du kan bruge det.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Tak for dit hurtige tilbagesvar.
Du har fuldstændigt ret i det du siger med enkelte or som css. Hvorfor skulle man købe et webdesign, når man selv vil lære det ?

Jeg har nu tilføjet ord som hjælp til webdesign, køb webdesign og bestil webdesign til listen, så det glæder jeg mig virkelig til at se, om der er effekt på det.

Det jeg vil i første omgang med annoncen er, at brugeren skal se det super billige webesign tilbud, og så jeg så derefter får dem til at ringe eller e-maile efter tilbuddet, så jeg kan få noget mere at lave.

Igen tak Frederik for dine inputs, og de kan i hvertfald bruges.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.
Bare tænk på hvad du vil søge hvis du skulle finde billigt webdesign.
Bagefter skriver du søgeordene ned, og fylder dem ind i google keyword tool, selekter de vigtige - også har du en meget bredere søgeordsliste.

Held og lykke med det :).

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)